مهدی مهدی پور، هافبک میانی استقلال هم چنان مصدوم است و در مصاف با استقلال نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی مهدی پور با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر شده و مشخصا نمی خواهد جایگاه خود را از دست بدهد.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن پایان همکاری عادل فردوسی پور با صدا و سیما را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
مهدی مهدی پور با کارت زردی که در بازی با نساجی دریافت کرد، دیدار با پرسپولیس در فینال حذفی را از دست داد.
مهدی مهدی پور بار دیگر در میانه میدان استقلال به مهره قابل اعتماد ریکاردو ساپینتو تبدیل شده است.
زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور دوباره تبدیل به بازیکنان اصلی استقلال شده اند و عصر امروز در مصاف با مس از ابتدا در ترکیب تیمشان به میدان می آیند.
استقلال در دو هفته اخیر لیگ برتر با از دست دادن 5 امتیاز شانس تکرار قهرمانی خود درلیگ برتر را کمرنگ کرد.
یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
مهدی مهدی پور در بازی با پارس جنوبی جم بار دیگر به ترکیب تیم استقلال برگشت و مثل همیشه روی ضربات ایستگاهی نزدیک بود به گل برسد.
مهدی مهدی پور آماده بازگشت دوباره به ترکیب ثابت استقلال شد.
مهدی مهدوی پور از این هفته می تواند در ترکیب تیم استقلال در بازی های لیگ برتر به میدان بیاید.
مهدی مهدی پور و ابوالفضل جلالی دو مهره کارآمد و تاثیر گذار تیم استقلال هستند که البته اینروزها کمتر در ترکیب اصلی تیم به بازی گرفته می شوند.
هافبک استقلال شایعات مطرح شده درباره خودش و میزان آسیب‌دیدگی ای که برایش پیش آمده تکذیب کرد.
هافبک مصدوم استقلال مدعی است از حضور در جمع مدعیان و کم کردن فاصله با صدر اطمینان داشتند و این مسیر را تا دستیابی دوباره به قهرمانی ادامه خواهند داد.
هافبک استقلال در تمرین امروز هم به صورت اختصاصی کار کرد تا مشخص شود هنوز بهبود پیدا نکرده است.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس امروز شنبه ۱۷ دی ماه با حضور قهرمانان و‌ بزرگان بوکس ایران در سالن همایش هتل ارم آغاز شد.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
اگر چه استقلال با بازی انتقادی در برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت اما به قول مهدی مهدی پور استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
استقلال در بازی فردا با مس رفسنجان بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو بالاجبار باید تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان کند.
تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه موفق شد نساجی را در کرمان شکست دهد تا اولین جام این فصل را به خانه ببرد اما کاپ قهرمانی این تیم در اختیار بهزاد غلامپور قرار گرفت.
صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مهدی پور که در اردو‌های قبلی تیم ملی حضور داشتند، به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید کی‌روش تصمیم خود را درباره این نفرات تغییر می‌دهد یا خیر.
جودوکار تیم ملی ایران در روز نخست از رقابت‌های جام ریاست جمهوری تاجیکستان موفق به کسب مدال نقره شد.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.
برد استقلال با تک گل مهدی پور مقابل چشم اسکوچیچ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ