هافبک مصدوم استقلال مدعی است از حضور در جمع مدعیان و کم کردن فاصله با صدر اطمینان داشتند و این مسیر را تا دستیابی دوباره به قهرمانی ادامه خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
السد قطر در حضور کوتاه مدت مدافع ایرانی خود شکست سنگینی مقابل الشرطه متحمل شد.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
پرردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال، معتقد است پپ گواردیولا هنوز خاطره تلخ حذف سال گذشته سیتی برابر رئال را فراموش نکرده است.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
کوچک شدن ورزشگاه آزادی برای دربی مهم و حساس پایتخت این سوال را مهمتر و پررنگ‌تر از قبل مطرح می‌کند که در این شرایط چرا نباید پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود؟
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
مرضیه وحیددستجردی نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: می‌خواهند یک طرحی را در مجلس تصویب کنند که قبل از اینکه مقامی در مورد یک موضوع صحبت کند، اگر کسی درباره آن نظر بدهد، جرم محسوب شود. این برای جمهوری اسلامی خیلی زشت است. شعار ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. آزادی یکی از پایه‌های انقلاب است. باید به آزادی بها بدهیم و جوانان باید این را ببینند و درک کنند.
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت بازار خودرو و ثبت نام چندین میلیون نفر برای قرعه‌کشی خودرو یکی از خودروسازان گفت: دولت اعلام کرده که به تدریج به دنبال حذف قرعه‌کشی خودرو است ولی میزان عرضه و تقاضا در این صنعت متناسب نیست و باید به تدریج آن را با افزایش تولید و عرضه اصلاح کنیم.
زلاتکو دالیچ برای دیدار با آرژانتین دست به ترکیب تیم برنده بازی قبل مقابل برزیل نزده.
مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
گراهام آرنولد با خوشبینی بسیار زیادی از پیروزی استرالیا برابر آرژانتین و راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کرد.
حذف آلمان و بلژیک در مرحله گروهی، واقعیتی است که قبل از شروع جام باور کردن آن چیزی مثل دیوانگی بود.
تونس آخرین رقیب تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌آید. فیفا به دلیل خالت‌های دولت به امور فوتبال فدراسیون این کشور را تهدید کرده است.
محمدرضا اخباری با انگیزه به سرانجام رساندن مسیری که از چند سال قبل شروع کرده بود، در اردوی تیم ملی حضور یافته است.
اخیرا وزارت صمت اعلام کرده که سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل اینکه فقط تعدادی از محصولات یک خودروساز مشمول قرعه کشی هستند از موضوعیت خارج شده و این سامانه دیگر مثب قبل فعالیت نخواهد کرد.
به نظر می‌رسد که پرونده حضور اکوادور در جام جهانی 2022 قطر هنوز به صورت قطعی بسته نشده است.
لوئیز سوارز که برای بازی با ایران در اتریش حضور دارد، تماشاگر شکست و حذف تیم باشگاهی خود بود.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: از یک سو گفته می‌شود ارز ۴ هزار ۲۰۰ تومانی حذف شود چون فسادزا است، از سوی دیگر می‌خواهند کالابرگ الکترونیکی که خودش فسادزا است داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ