مهدی مهدی پور با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر شده و مشخصا نمی خواهد جایگاه خود را از دست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس با انتقاد از عملکردها در نهضت ملی مسکن گفت: برای اجرای پروژه مسکن مهر، دولت وقت تلاش مضاعف داشت، همه فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، استانداری‌ها و شورای عالی مسکن در کنار وزیر وقت، شبانه‌روز تلاش کردند، اما در نهضت ملی مسکن، اهتمام چندانی از سوی برخی بخش‌‌ها وجود ندارد.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز مردم در مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی مطالبات جدی و به‌حقی دارند و ما این مطالبه‌گری را امر بسیار مبارکی می‌دانیم و همین امر، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ما را به تلاش مضاعف وامی‌دارد.
تیم‌های باشگاهی فوتبال اسپانیا در آستانه رسیدن به خط پایان لالیگا تلاش خود را مضاعف می‌کنند، چرا که هر یک پله‌ای که در جدول بالاتر بروند، درآمد آنها را افزایش خواهد داد.
فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی مشترک بر تلاش مضاعف در جهت ترویج هرچه بیشتر معارف و تعالیم اسلامی به‌عنوان تضمین‌کننده سعادت فردی و اجتماعی تاکید کردند.
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی مسکن، گفت: دولت تامین مسکن را با تلاش مضاعف و بی‌وقفه پیگیری می‌کند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه بخش ها باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش مضاعف کنند، تاکید کرد: نمایندگان مردم باید در بین مردم حضور یافته و مسائل را برای آنها تبیین کنند و دولت نیز باید اهتمام ویژه ای برای حل مسائل اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی آنان داشته باشد.
رئیس جمهور در دیدار عیدانه صدها نفر از کارگزاران نظام با وی، گفت: سال ۱۴۰۲ سال تداوم تلاش مضاعف و شبانه‌روزی دولت برای خدمتگزاری است.
وزیر جهاد کشاورزی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۲ اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی برای دستیابی به امنیت پایدار و اقتدار غذایی در سال جدید تلاش مضاعف خواهد داشت.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مزین به «مهار تورم، رشد تولید» دولت باید نگاه علمی و کارشناسی را در کنار تلاش مضاعف در دستور کار قرار دهد.
رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با گران‌فروشی در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت بیشتری بر خدمات رسانی به مردم داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیران فرودگاهی باید در ایام عید استراحت کمتر و تلاش مضاعفی داشته باشند و مردم توسعه فرودگاه‌ها و بهبود کیفیت خدمات را لمس کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: عید نزدیک است و شهرداری کارهایی که در قاب ایران انجام داد در قاب تهران انجام دهد تا ظرفیت های گردشگری شهر تهران به مسافران شناسانده شود.
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی یک درد است و عدم کنترل بازار و تفاوت فاحش قیمت ها درد مضاعف است و لازم است نهادهای نظارتی تلاش بیشتری برای کنترل بازار کنند.
رئیس جمهور گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل ایران و اروگوئه وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.
مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
وزیر ارتباطات در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید به حل مسئله‌ای در کشور منجر شود، خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.
رئیسی گفت: تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیاز‌های کشور را از جمله راهکار‌های موثر برای مقابله با دشمن است.
رئیس جمهور گفت: دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است که تلاش مضاعف مسئولان در پیشبرد امور و رفع مشکلات راهکار موثر برای مقابله با این جنگ است.
وزیر امور خارجه کشورمان بر اهمیت تلاش مضاعف برای پیشبرد و تحقق راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم با عنوان «سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند» تاکید کرد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، بانک مرکزی و دیگر دستگاههای مربوطه را مکلف کرد برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش مضاعف کنند.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات گسترده و متنوع دولت در کام مردم تلخ شود، گفت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت تلاش مضاعف برای حل مشکلات زائران اربعین حسینی(ع) و تسهیل بازگشت آنها را ضروری دانست.
سرمربی صدرنشین لیگ یک می‌گوید تیمش برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد و باید به تلاش مضاعف ادامه بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ