مهدی مهدی پور بار دیگر در میانه میدان استقلال به مهره قابل اعتماد ریکاردو ساپینتو تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی مهدی پور با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر شده و مشخصا نمی خواهد جایگاه خود را از دست بدهد.
آنگونه که رسانه های ترکیه نوشته اند، سرمربی جدید فنرباغچه خواستار جذب مهدی طارمی شده است.
زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور دوباره تبدیل به بازیکنان اصلی استقلال شده اند و عصر امروز در مصاف با مس از ابتدا در ترکیب تیمشان به میدان می آیند.
یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
مهدی مهدی پور در بازی با پارس جنوبی جم بار دیگر به ترکیب تیم استقلال برگشت و مثل همیشه روی ضربات ایستگاهی نزدیک بود به گل برسد.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن برای بازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد.
هافبک باتجربه و تکنیکی استقلال بعد از 78 روز در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.
ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن برای بازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد.
ترکیب تیم فوتبال استقلال در بازی برابر ذوب آهن مشخص شد.
مهدی مهدی پور آماده بازگشت دوباره به ترکیب ثابت استقلال شد.
اتفاق ویژه برای استقلال در سال جدید بازگشت مهدی مهدی پور به ترکیب اصلی این تیم خواهد بود.
مهدی مهدی پور و ابوالفضل جلالی دو مهره کارآمد و تاثیر گذار تیم استقلال هستند که البته اینروزها کمتر در ترکیب اصلی تیم به بازی گرفته می شوند.
مهدی مهدی پور، هافبک میانی استقلال هم چنان مصدوم است و در مصاف با استقلال نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان بیاید.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس امروز شنبه ۱۷ دی ماه با حضور قهرمانان و‌ بزرگان بوکس ایران در سالن همایش هتل ارم آغاز شد.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
استقلال در بازی فردا با مس رفسنجان بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو بالاجبار باید تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان کند.
طارمی در دیدار امشب پورتو در ترکیب اصلی و ثابت تیمش حضور دارد.
مهدی طارمی که روز گذشته به پرتغال بازگشته بود، به تمرینات امروز صبح پورتو اضافه شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
هیچ کس به جز مهدی طارمی از این بی نظمی صحبت نکرده بود و او بود که در مصاحبه با عادل فردوسی پور کاری کرد که پشت پرده‌های تیم ملی مشخص شود و در نهایت اسکوچیچ در آستانه جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش بدهد.
مهدی مهدی پور پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات خود را جدی تر از قبل با آبی پوشان دنبال می کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ