سفال‌های موجود در مقبره نشان می‌دهد که او در دهه آخر قرن سوم قبل از میلاد یا دهه‌های اول قرن دوم قبل از میلاد دفن شده است. در این بازه زمانی، ساردینیا مرکز فرهنگ پونیکی یا فنیقی برای صد‌ها سال، تحت حکومت رومیان قرار گرفته بود. از این رو تداعی تفکر روم باستان که به شدت تحت تاثیر ایده‌های یونان باستان بود در این منطقه دور از انتظار نیست. در آن زمان رومیان بر این باور بودند که میخکوب کردن اعضای بدن افرادی که بر اثر تشنج صرع می‌میرند می‌تواند از شیوع این بیماری به افراد دیگر جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریخ‌نورد کنجکاوی ناسا موفق به کشف شواهدی از چرخه‌های تر-خشک در مریخ شده است که می‌توانسته میزبان مناسبی برای شکل‌گیری حیات باشد.
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگار‌های الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
«کالین واترز» زمین شناس از دانشگاه «لایکستر» (Leicester) در کشور انگلیس و رئیس کارگروه آنتروپوسن می‌گوید: کاملا روشن است که مقیاس تغییرات بطور غیرقابل باوری تشدید شده است و این باید ناشی از اقدامات انسان باشد. وی توضیح داد که فعالیت‌های انسان دیگر صرفا بر کره زمین تاثیر نمی‌گذارد بلکه در واقع آن را کنترل می‌کند.
این استخوان‌ها، نخستین شواهد تأیید شده از دوقلوزایی در حدود هشت هزار سال قبل را نشان می‌دهند؛ مادر احتمالا زایمان بسیار سختی داشته است و جان خود را در هنگام زایمان از دست داده است. یکی از قل‌ها در رحم مادر باقی مانده و نوزاد دیگر نیز مرده بدنیا آمده است.
پس از تحرکات تروریستهای در شمال غرب سوریه، مواضع هیئت تحریر الشام از آسمان و زمین زیر آتش سنگین قرار دارد و آسمان منطقه شاهد پرواز گسترده جنگنده‌هاست.
نتایج پژوهشی تازه که در مقاله ای علمی منتشر شده اشاره می کند که "ترس" و "تهدید" می توانند مدارهای عصبی قشر مغز که کارکردشان برای کنترل کنش می باشد را مسدود کنند و این امر منجر به بی حرکتی غیر ارادی می شود.
بر اساس افسانه‌های ساکنان قدیمی آمریکای شمالی، اسب‌های باستانی هنگامی که آسمان رعد و برق می‌زد، در دشت‌ها ظاهر می‌شدند و پای می‌کوبیدند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرز‌ها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرز‌ها و مرکز زندگی کنند.
شواهد و قرائن نشان می‌دهد که امیر قلعه‌نویی، سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.
دانشمندان می‌گویند پنج اسکلت یامنا، همراه با ۱۹ اسکلت دیگر از نمونه بزرگتر، نشانه‌هایی از اسب‌سواری را نشان می‌دهند.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده گوگل مجموعه محاورات داخل شرکتی رااز بین برده و از قاضی دادگاه خواست به عنوان بخشی از تحقیق آنتی تراست از کسب وکار جستجوی اینترنتی این شرکت، آن را تحریم کند.
وزیر خارجه روسیه از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای موضع گیری علیه رسانه های این کشور انتقاد کرد.
بررسی سوابق عامل حمله قتل مسلحانه یکی از کارکنان سفارت آذربایجان حاکی از این است که متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است.
عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که همه شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیروزی دست دارد.
بر اساس گزارش اکیپ، دیدیه دشان در آستانه تمدید قرارداد سرمربیگری خود در تیم ملی فرانسه تا سال 2026 است.
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته تحقیقات کنگره درباره شورش ششم ژانویه طرفداران رییس جمهور پیشین کشورش تأکید کرد: شواهد کافی برای متهم کردن «ترامپ» وجود دارد.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
یک مقام امنیتی اوکراین مدعی شد شواهدی از دست داشتن روسیه در حملات موشکی به لهستان در اختیار دارد.
رئیس جمهور لهستان در سخنانی گفت که شواهد مشخصی که نشان دهد چه کسی به این کشور موشک شلیک کرده وجود ندارد و تحقیقات در این زمینه در جریان است.
رئیس سرویس اطلاعاتی روسیه می گوید شواهد حاکی از دست داشتن انگلیس و کشورهای غربی در انفجار خطوط لوله نورد استریم است.
«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.
هماهنگ کننده امنیت ملی در ارتباطات راهبردی آمریکا می گوید این کشور شواهد دی ان ای برای اثبات مرگ سرکرده گروه القاعده ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ