شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگار‌های الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این گزارش نشانه های نامتعارفی خواهیم گفت که می توانند از هوش بالای شما حکایت داشته باشند.
این اولین باری نیست که در سواحل انگلیس این نوع ماهی‌ها باعث آسیب رسیدن به انسان‌ها می‌شوند و در چند ماه گذشته اخبار متعددی در این رابطه منتشر شده است. گفتنی است حال این کودک وخیم گزارش شده و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، درخواست امضای یک هوادار را با یک روش جالب عملی کرد.
بررسی جدید پژوهشگران «دانشگاه اتاوا» نشان می‌دهد که سیستم ایمنی بدن فضانوردان در محیط فضا مختل می‌شود.
در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می‌داد، صحبت می‌کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می‌رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی‌شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟
باشگاه‌های لیگ برتری ممکن است در جریان بازی‌ها با مشکل عجیبی از سوی بازیکنان خود مواجه شوند.
سرمربی سابق استقلال هنوز رضایتنامه را امضا نکرده است.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
کریستوف گالتیه، علی‌رغم نتایج نه چندان خوب اخیرش اما آمار بهتری از دو سرمربی سرشناس تاریخ پی اس جی دارد.
نفت مسجدسلیمان در دو سال گذشته 9 سرمربی به خود دیده که آمار عجیبی است.
نشریه اماراتی از معضل عجیب فوتبال این کشور پرده برداشت.
شکیرا پیش از جدایی و طلاق از جرارد پیکه لقب عجیبی روی کلارا چیا مارتی گذاشته بود.
یک کلیپ ویدئویی در حال پخش، ورزشگاه عجیبی در گواتمالا را نشان می‌دهد که در آن ضربه کرنر از بالای تپه‌ای کوچک در گوشه ورزشگاه زده می‌شود. به نظر می‌رسد اشتیاق بازیکنان به بازی مانعی برای حضور در یک ورزشگاه ناهموار نبوده است.
علیرغم شروع فوق العاده گراهام پاتر، چلسی در هفته های اخیر عملکرد اصلا خوبی نداشته است.
تلاش های فردی که سالهاست قصد دارد مالکیت تراکتور را در آغوش بگیرد، دوباره آغاز و وارد روند قضایی شده است.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: در حالی که پیش بینی ها حاکی از پروازهای یک سر خالی نجف-تهران تا قبل از روز اربعین بود، اما گزارشها از حجم بالای تقاضای برگشت هوایی زائران خبر می دهد.
یک کوهنورد ژاپنی که در بالای کوه فوجی به ارتفاع حدود ۳۸۰۰ متر حضور داشت، درخواست عجیبی را انجام داد که در عین ناباوری اجابت شد.
السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ