رئیس سرویس اطلاعاتی روسیه می گوید شواهد حاکی از دست داشتن انگلیس و کشورهای غربی در انفجار خطوط لوله نورد استریم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
خبرگزاری ریانووستی می‌گوید: آمارهای ۴۰ کشور اروپایی نشان می‌دهد که روسیه تنها کشور اروپایی بوده که طی ماه گذشته شاهد کاهش قیمت مواد غذایی بوده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در حضور خبرنگاران گفت که شواهد دست داشتن اوکراین در تخریب سد کاخوفکا آنقدر زیاد و مشخص است که رد آنها دشوار است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد نشانه‌ای از انتقال تسلیحات نظامی از چین به روسیه وجود ندارد.
ودانت پاتل: ایران بیش از ۴۰۰ پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است که بیشتر از نوع شاهد هستند و روسیه از بیشتر این پهپاد‌ها برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های مهم در اوکراین استفاده کرده است.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
یک مقام ارشد ارتش لهستان اعلام کرد که شواهد کنونی نشان می‌دهد که اوکراین نمی‌تواند پیروز از نبرد با روسیه بیرون بیاید.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه جنگ روسیه و غرب برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، گفت: ما شاهد اتحاد مطلق جامعه روسیه و حمایت بی‌سابقه از رئیس‌جمهور پوتین و سیاستی هستیم که او دنبال می‌کند.
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: بنا به شواهدی که داریم شدت حملات و وسعت حملات سایبری که به جمهوری اسلامی در ۳-۴ ماهه اخیر صورت گرفت، بیش از حملاتی بود که به روسیه شد.
وزیر خارجه روسیه از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای موضع گیری علیه رسانه های این کشور انتقاد کرد.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
دبیر انجمن کارفرمایان صنایع چوب گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم‌ با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان‌تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرد.
دانشمندان سیبری ادعا می‌کنند که یک مقبره دارای شواهدی از فرهنگ باستانی جدید و ناشناخته است.
معاون نخست وزیر روسیه می گوید این کشور شاهد افزایش قابل توجه حجم صادرات گازی خود به چین در سال گذشته بوده است.
شواهد نشان می‌دهند که پوتین واقعا در جنگ گازی خود شکست خورده است. آلمان سال ۲۰۲۳ میلادی را بدون گاز روسیه آغاز می‌کند و نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن آن ندارد. این دقیقا شکست کرملین است. گاز طبیعی روسیه دیگر یک سلاح موثر علیه آلمان نیست.
یک مقام امنیتی اوکراین مدعی شد شواهدی از دست داشتن روسیه در حملات موشکی به لهستان در اختیار دارد.
رابرت مالی در توییتر نوشت: رژیم ایران این موضوع را رد می‌کند، اما شواهد آشکار است: پهپاد‌هایی که به روسیه فروخته‌اند علیه غیرنظامیان اوکراین استفاده می‌شوند.
سفیر روسیه در لندن از شواهدی سخن گفت که بر دست داشتن مستقیم دولت انگلیس در نبرد اوکراین صحه می گذارد.
«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: شاهد، تهدیدی بزرگ و سلاحی ناشناخته که به جنگ‌افزار نوین روسیه تبدیل شده است.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.
سخنگوی فرمانداری اودسا مدعی شده است که در روز‌های گذشته ارتش روسیه در حملات به این ناحیه حداقل از پنج فروند پهپاد ایرانی مدل «شاهد ۱۳۶» استفاده کرده است.
برخی شواهد بر این دلالت دارند که گوکل‌پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی‌پی به فعالیت‌های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده است کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل‌پلی نصب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ