یک مقام امنیتی اوکراین مدعی شد شواهدی از دست داشتن روسیه در حملات موشکی به لهستان در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار تحقیقی اعلام کرد که شواهد نشان می‌دهند که دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه نقش حیاتی را ایفا کرده است.
تنگسیری با بیان این‌که موشک ابومهدی جزو موشک‌های تحریمی است، اظهار کرد: باید افتخار کنیم که به دست نخبگان جمهوری اسلامی شاهد ساخت موشکی هستیم که می‌تواند اهداف را دور بزند. یکی دیگر از قابلیت‌های این موشک دنبال‌کردن چندین هدف و از حمله به آن از پشت است.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
با استفاده از شبیه ساز جنگی دیجیتال (Digital Combat Simulator) که یک بازی شبیه سازی پرواز جنگی است، ویدئویی از پرتاب ۱۴۰۰ پهپاد شاهد ۱۳۶ به سمت سامانه موشکی پاتریوت ناتو طراحی و منتشر شده است.
امروز صبح بعد از وقوع دو انفجار، درگیری‌های مسلحانه را در زاهدان شاهد بودیم که با افزایش نیروهای امنیتی در منطقه آرامش به شهر بازگشته است.
نیل در ادامه افزود: «شواهد مفید برای افرادی که از استاتین‌های کاهش دهنده کلسترول یا سایر داروهای قلبی استفاده می‌کنند، قوی‌تر بود.»
کیهان نوشت: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
طراح لانچرهای چندفروندی پهپادهای سری شاهد سید عمار موسوی معرفی شده که سال ۱۳۹۷ در فرودگاه T4 و با حمله اسرائیلی ها به این فرودگاه به شهادت رسیده است.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذخیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذحیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
بررسی سوابق عامل حمله قتل مسلحانه یکی از کارکنان سفارت آذربایجان حاکی از این است که متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است.
«یجین موک»، محقق ارشد این مطالعه از دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز مریلند، گفت: «مطالعه ما شواهد بیشتری برای ارزش حفظ میزان بالای فعالیت بدنی در میانسالی قبل از حمله قلبی ارائه می‌کند که می‌تواند به پیش‌آگهی بهتر بعد از آن کمک کند.»
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.
درجریان حمله به کلانتری جنب مصلای اهل سنت زاهدان، فرد یا افرادی با یک دستگاه اتوبوس به کلانتری حمله‌ور شده و به گفته شاهدان عینی اتوبوس را به دیوار کلانتری می‌کوبندکه موجب ریزش دیوار می‌شود.
سردار جلالی گفت: در مدت اخیر شاهد حملات سایبری بودیم. با ۱۲۰ حمله سنگین سایبری دیداس به زیرساخت‌ها در بیست روز گذشته مقابله شد.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.
اوکراین مدعی شده در سه هفته گذشته روسیه با پهپاد‌های شاهد-۱۳۶ ساخت ایران مناطقی از این کشور را هدف قرار داده، اما حمله به بیلا تسرکوا به مراتب نزدیک‌ترین حمله به کی‌یف بود.
به نظر می‌رسد در بازی هفته هفتم شاهد حضور همزمان دو مهاجم خارجی پرسپولیس در ترکیب سرخ‌ها باشیم.
بر خلاف رویکرد انتقادی روزنامه «جوان» با گذشت کمتر از ۱۰ روز اکنون شاهد هستیم که روزنامه کیهان نه تنها از ریاست جدید تاج بر فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند؛ بلکه پا را فراتر گذاشته و در پی منکوب کردن صدا‌های مخالف نیز بر آمده است.
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ