رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته تحقیقات کنگره درباره شورش ششم ژانویه طرفداران رییس جمهور پیشین کشورش تأکید کرد: شواهد کافی برای متهم کردن «ترامپ» وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
آداب خواستگاری در زمان قاجار بسیار جالب است. بخشی از این آداب را در این مطلب می‌خوانید.
سازمان هنرهای رزمی آزاد (UFC) دو مستند پشت صحنه و کمدی با حضور بازیگر مشهور آمریکایی خواهد ساخت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از عاملان آدم‌ربایی در شمال تهران خبر داد.
کودکان به جهت این که تجربه کافی در زمینه مهمانی رفتن ندارند، نمی دانند در مهمانی ها چه رفتاری داشته باشند و چگونه رفتار کنند.
سرمربی هوادار می گوید خوشحال است که خیال نساجی بابت بقا راحت شده و هواداران این تیم نیز قدرشناس هستند.
دانشمندانی که کاوشگر ناسا را که ۷.۵ میلیارد مایل در فضا سفر کرده ردیابی می‌کنند می‌گویند که احتمال دارد بیگانگان تا سال ۲۰۲۹ با زمین ارتباط برقرار کنند.
کارلو آنچلوتی که به سیگار کشیدن روی نیمکت عادت داشت، حالا به استفاده از آدامس هنگام بازی‌های تیمش اعتیاد پیدا کرده است.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
آدامس نیکوتین تنها بخشی از یک برنامه کامل درمان است که ممکن است شامل مشاوره، پشتیبانی گروهی و تغییر رفتار نیز باشد. موفقیت شما بستگی به مشارکت شما در تمام جنبه‌های برنامه ترک سیگار شما دارد.
محققان با امید اینکه پیامی از بیگانگان پیدا کنند، امواج رادویی کیهان را اسکن می‌کنند. از آنجایی که کهکشان بسیار وسیع است، یک سوال کلیدی برای دانشمندان این است که دقیقا کجا به دنبال تماس با بیگانگان بگردند.
اداما ترائوره فصل گذشته و در نیم فصل دوم قرضی برای بارسا بازی کرد و می گوید که تجربه ای باورنکردنی به دست آورد.
آدم ربایان ۲ خواهر شیرازی را از خانه پدری ربودند
آدم رباها مامور قلابی بودند!
آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری !
سرمربی نساجی می گوید که او از داوران تنها انتظار دارد عدالت را در زمین رعایت کنند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۷۸۸۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۳۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و ۳ نماد از اعلامیه پذیره نویسی عمومی خبر دادند.
به نظر می رسد شرکت سرمایه گذاری تدبیر با نماد تدبیر که از شهریور ۱۴۰۰ با موافقت هیات پذیرش بورس در تابلوی دوم بورس درج نماد شده بود به زودی عرضه شود.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در ۱ خردادو ۲ خردادماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ