شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
رولند برگمان پژوهشگر ارشد این مطالعه می‌گوید: اگر بتوان تأیید کرد که هسته زلزله اغلب شامل یک مرحله پیش‌پردازش چند ساعته است و می‌توان ابزاری برای اندازه‌گیری قابل اعتماد آن ایجاد کرد، می‌توان یک هشدار موثر صادر کرد.
طبق ادعای آاس، اسپانیایی ها ممکن است به زودی مربی تیم ملی خود را تغیر دهند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بزرگترین مخاطره‌ای که پایتخت کشور را تهدید می‌کند، وقوع زلزله احتمالی در تهران است.
یکی از حوزه‌های تحقیقاتی که قابلیت بهبود پیش بینی زلزله را دارد، یادگیری ماشینی است. محققان در حال بررسی استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل مجموعه‌های بزرگ داده و شناسایی الگو‌هایی هستند که ممکن است شاخص فعالیت لرزه‌ای باشند.
کانون این زلزله در داخل عراق بوده که در قصرشیرین احساس شد و تا کنون از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است.
«واحه پیتیا» نام چشمه‌ای است در اقیانوس آرام نزدیک ساحل آمریکا که به گفته دانشمندان می‌تواند باعث افزایش تنش در گسل کاسکیدیا و افزایش احتمال وقوع زلزله شود.
امروز سه‌شنبه، این سرمربی با انتشار پیامی جدید در استوری اینستاگرام خود، تصاویری از پیام‌های سسیلیا پدرو و خوزه ماریا پدروتو در تمجید از خودش را بازنشر کرد: "این در تاریخ ثبت می‌شود، هیچکس به اندازه سرخیو کونسیسائو در باشگاه پورتو عناوین کسب نکرده است. نبرد قهرمانی هنوز تمام نشده است و اهداف بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه می‌دهیم و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم. "
برخی اخبار حاکی از آن است که سرجیو کونسیسائو دیگر تمایلی به ماندن در پورتو ندارد.
یک زلزله شناس ترکیه‌ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
یک زلزله شناس ترکیه ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تهران گفت: هر ۱۵۰ سال یک‌بار زلزله‌ای به بزرگی هفت ریشتر را تجربه کرده و با توجه به زلزله خوی و ترکیه، باید آمادگی داشته باشیم.
شهردار استانبول از اقدامات انجام شده برای مقابله با زلزله احتمالی در این شهر پرده برداشت.
زلزله‌‌‌شناسان و متخصصان سازه معتقدند تهران شرایط پیچیده‌‌‌ای از این نظر دارد. هم به لحاظ مشخصات سازه‌‌‌ای و هم از نظر وضعیت طبیعی زمین و ویژگی‌‌‌های زمین‌‌‌شناختی. خاستگاه زمین در شمال تهران سنگی اما در جنوب آبرفتی است؛ در جنوب تهران تراکم جمعیت و خانه‌‌‌های فرسوده و حتی خانه‌‌‌های با عمربنای کمتر اما با مقاومت پایین‌‌‌تر در برابر زلزله، بیشتر از شمال شهر است.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
تاکنون فوت ۴۱۳۰ تن در سوریه تایید شده و به این ترتیب تا صبح امروز (شنبه) مجموع تلفات این زلزله شدید در سوریه و ترکیه به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده است.
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.
رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: گسل مسببِ زلزله ترکیه، ربطی به گسل‌های ایران ندارد و احتمال وقوع زلزله در تبریز را تحت تاثیر فعالیت گسل «آناتولی شرقی» رد می‌کنیم.
زمین‌لرزه دارای بزرگی ۹٫۵ ریشتر احتمالا نزدیک حد بالای چیزی است که سیاره می‌تواند تولید کند و بزرگی ۱۰ ریشتر بسیار بعید است.
علاوه بر احتمال انتساب زمین‌لرزه‌های تاریخی ری به پهنه گسله ایوانکی، شواهد عینی از بریدگی رسوبات عهد حاضر -هولوسن- و لرزه‌زابودن این گسل، با توان لرزه‌زایی با بزرگای ۷.۵ وجود دارد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پیش بینی احتمال و شدت وقوع زمین لرزه مهم است و حال محققان نیوزلندی پی برده‌اند که فسیل موجودات کوچک دریایی در این زمینه نقش مهمی ایفا می‌کنند.
انتخابات زودهنگام پارلمانی ایتالیا از صبح امروز یکشنبه در حالی شروع شده و در حال برگزاری است که گمانه زنی هایی درباره نتایج آن و احتمال بروز زلزله سیاسی در اروپا وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ