سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
محققان در این آزمایش صابون‌هایی از چهار برند Dial، Dove، Native و Simple Truth را بررسی کردند و مشخص شد که به‌جز Native، بقیه برند‌ها نه در همه شرکت‌کنندگان، اما در برخی از آن‌ها موجب جذب پشه‌ها می‌شوند. پژوهشگران حدس می‌زنند که اثر معکوس Native به‌خاطر بوی نارگیل باشد که برخی شواهد پیش‌تر از اثر روغن آن در دفع پشه‌ها خبر داده بودند.
از سوی دیگر، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف مقادیر زیاد سرکه سیب تأثیر منفی دارد، با توجه به اینکه سرکه یک ماده بسیار اسیدی است که باعث تهوع، سوزش گلو و ورم معده می‌شود و همچنین باعث کاهش پتاسیم در بدن می‌شود؛ که به نوبه خود منجر به تداخل منفی با برخی دارو‌ها مانند انسولین و دیورتیک‌ها می‌شود.
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
برخی شواهد نشان می‌دهند که محصولات لبنی به واسطه ایجاد التهاب در دستگاه گوارش می‌توانند موجب بروز یبوست در برخی افراد شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد هستیم مدیرانی بر سر کار هستند که برخلاف اظهارات رئیس جمهور عمل می کنند و لازم است هر چه سریع‌تر به این وضع رسیدگی شود.
وکلای سوئدی حمید نوری در مرحله تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات حقوقی و تاریخی مهمی از او کردند و به بیان برخی تناقضات موجود در ادله دادستان سوئد پرداختند. آنها معتقدند برخی شواهد تاریخی در این پرونده نادیده گرفته شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: با وجود برخی هجمه‌ها و فشار‌های دشمنان به زودی شاهد گشایش‌های خوبی در کشور خواهیم بود.
به رغم شواهد موجود، برخی افراد هنوز فکر می‌کنند که دایره‌های روی مزارع ساخته‌ی موجودات بیگانه‌ای است که آن‌ها را با بشقاب پرنده ایجاد کرده‌اند.
به گزارش سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به نواحی غربی کشور شاهد بارش در این مناطق و برخی نواحی مرکزی کشور خواهیم بود.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: با وجود برخی اقدامات همچنان شاهد آشفتگی بازار ارز هستیم و متأسفانه صدای واحدی از تیم اقتصادی دولت نمی‌شنویم.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
برخی شواهد از این حکایت دارد که مهاجم شماره ۲۰ ایران به بازی برابر آمریکا نمی‌رسد.
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متاسفانه شاهد عدم توجه به انضباط مالی در برخی بانک‌های خصوصی هستیم و در سامانه کدال می‌بینیم که نرخ‌های مصوب را صراحتاً پشت سر می‌گذارند.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
از خباثت‌های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم. البته با حضور مردم در صحنه جای نگرانی نیست، ولی باید جهاد تبیین و اقناع عمومی را داشته باشیم. از دولت و سایر قوا می‌خواهیم به اعتراضات توجه کنند تا بهانه برای طمع دشمن پیدا نشود. با تلاش مسئولان ما از پیچ‌های تاریخی عبور کرده، تحریم‌ها را پت سر می‌گذاریم و ملت سربلند می‌شود.
برخی شواهد بر این دلالت دارند که گوکل‌پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی‌پی به فعالیت‌های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده است کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل‌پلی نصب کنند.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ