با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه تقابل بازی الوصل و النصر در هفدهمین دوره لیگ حرفه‌ای امارات، به نتیجه 0-3 به سود الوصل تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند زائوربک سیداکوف فرصت جبران شکستش مقابل تیمور بیژیف را خواهد داشت، اما سایت معتبر آمریکایی به باخت داخلی قهرمان المپیک 2020 توکیو واکنش نشان داد.
برخی جوری رفتار می‌کنند که گویی منتظرند تمامیت خواهان، بروند در اتاق‌شان و در را ببندند و به کارهایشان فکر کنند تا متنبه شوند. بعد با رخی شرمگین و گردنی کج، سراغ اصلاح‌طلبان بیایند و بابت کار‌هایی که کرده‌اند عذرخواهی کنند و از ایشان بخواهند که پشت فرمان قدرت بنشینند.‌ نمی‌شود در عرصه سیاست خارجی، دعوت به رئالیسم و عمل‌گرایی کرد و در عرصه داخلی این اندازه رمانتیک تحلیل کرد.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از سقوط یک دستگاه کامیون به داخل رودخانه محله فخب این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه راننده جان خود را از دست داد.
سرکلانتر شمال شهر مشهد تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه کارگر ۴۴ ساله به علت شدت ضربه وارده به سر قبل از رسیدن به مراکز درمانی فوت کرد.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
یکی از دردناکترین عارضه‌هایی که هر انسانی ممکن است به آن مبتلا شود، بیماری فتق است. همه ارگان‌ها و بافت‌های بدن داخل یک لایه قرار دارند که فتق درنتیجه خروج قسمتی از بافت یا ارگان داخلی از این لایه دربرگیرنده است.
محققان دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی، یک چاپگر زیستی سه بعدی انعطاف پذیر ساخته‌اند که می‌تواند مواد آلی را مستقیماً بر روی اندام‌ها یا بافت‌ها قرار دهد و آنها را از داخل ترمیم کند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
کرمان - مدیر داخلی بیمارستان خاتم النبیاء بافت گفت: در حادثه بالگرد در بافت مدیرکل وزش و جوانان آذربایجان شرقی دچار تروما از ناحیه سر و احتمالا خونریزی مغزی شده است
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی، قوانین جدیدی برای هوش مصنوعی  پیشنهاد کرده که هدف آنها برطرف کردن نگرانی درباره ریسک هایی در خصوص چت باتChat GPT و کل این صنعت است.
فتق یا Hernia یکی از دردناک‌ترین عارضه‌هایی است که ممکن است هر فرد به علل مختلف یک‌بار در زندگی خود دچار آن شود. ارگان‌ها و بافت‌های بدن را معمولاً یک لایه در برگرفته است و فتق زمانی اتفاق می‌افتد که قسمتی از یک بافت یا ارگان داخلی با پیشروی خود از این لایه دربرگیرنده خارج شود.
کاستاریکا در دیدار مقابل اسپانیا هیچ شوت داخل چارچوبی نداشت و ۷ بر صفر شکست خورد. شاگردان سوارز در دیدار مقابل ژاپن نیز فقط یک شوت داخل چارچوب داشتند که توسط «فولر» به گل پیروزی این تیم تبدیل شد.
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
مقابله با تهدید رسانه‌ای باید ناظر بر داخل باشد؛ اگر دشمن می‌تواند با مردم حرف بزند؛ ما چرا نتوانیم؟ پاسخ ایران اینترنشنال، تهدید ریاض نیست. سعودی باید تنش از بابت ایران بلزرد، اما به سبب جنایت‌های بی‌شمارش در پهنه غرب آسیا.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره وضعیت تامین داروی «ریتالین» در کشور گفت: درباره ریتالین ما این دارو را که نام ژنریک آن متیل فنیدات است، به کفایت در داخل کشور تولید می‌کنیم و مشکلی از بابت تولید آن در کشور وجود ندارد.
زن ۲۲ ساله‌ گفت: زمانی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود سراسیمه گوشی تلفنم را روشن کردم و تازه متوجه شدم که خانواده‌ام خیلی نگران شده و تماس‌های زیادی با من گرفته اند به همین دلیل از نامزد دوستم خواستم مرا به خانه برساند، اما وقتی وارد منزل شدم برادرم از من سوال کرد که تا این وقت بامداد کجا بوده ام؟ من هم با پاسخی سربالا به او گفتم به شما ربطی ندارد! با این جمله، برادرم مرا به داخل اتاق هل داد که سرم محکم به دیوار خورد و آسیب دید.
عصر یکشنبه ۱۹ تیر مشخص شد دختری ۴ ساله به نام معصومه به داخل چاهی در فضای سبز کنار بزرگراه افسریه که دهانه آن بسیار کم عرض و قابل رؤیت نبوده سقوط کرده و در عمق ۴۶ متری چاه جان باخته است.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
پزشکی قانونی: در رسیدگی به این پرونده بررسی دقیق و کاملی در معاینه و کالبدگشایی صورت گرفت و تمامی معیارها و شاخص‌های تعیین علت فوت، معاینه ظاهری و اعضای داخلی بدن انجام و نمونه های لازم از بافت ها و اعضای داخلی بدن برداشته و به آزمایشگاه های تخصصی ارسال شد
گروهی از محققان ایرانی ماده ای برای قطع کردن خونریزی اعضای داخلی بدن ابداع کرده اند که به سرعت خون را منعقد می کند و قابلیت چسبندگی آن در بافت های مرطوب از بین نمی رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ