نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی جزییات لایحه دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را تصویب کردند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه و شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
مجلس دیروز دو ساعت جلسه غیر علنی داشت و در آن‌جا خیلی شفاف مشکلات مطرح شد، ما در حین نقد دولت و وادار کردن آن به پاسخگویی باید از دولت حمایت هم بکنیم. البته الان بحث استیضاح برخی از وزرا در مجلس وجود دارد، ولی تا یک استیضاح بخواهد ساماندهی شود و سر و سامان بگیرد، زمان می‌برد، در عین حال که درست نیست تا زمان استیضاح این صحبت‌ها به بیرون درز کند و وضعیت موجود در آن وزارتخانه متزلزل شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، با تصویب جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، سازوکار استخدام نیرو‌ها در دستگاه‌های اجرایی را تعیین کردند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزییات جلسه غیرعلنی امروز با حضور فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه را تشریح کرد.
متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان نمود.
قاضی مهرانفر گفت: طی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی آن، محتوای پرونده در اختیار وکلای شاکیان و متهمین بوده و آن‌ها از نزدیک در جریان موضوع هستند و پرونده را مطالعه کردند.
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
جلسه سوم رسیدگی به پرونده‌ عاملان شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان در کرج، برگزار شد و در آن جزییات تکان‌دهنده از نحوه به شهادت رساندن این بسیجی مطرح شد. منبع: نورنیوز
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان بسیجی البرز روز پنجشنبه برگزار شد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
نخستین جلسه دادگاه دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در تهران برگزار شد.
«میلاد حاتمی» که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود، پس از صدور اعلان قرمز اینترپل، در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در کشور ترکیه شناسایی، بازداشت و به کشور مسترد شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی توافق اتمی در نشست مشترک این کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ