کاستاریکا در دیدار مقابل اسپانیا هیچ شوت داخل چارچوبی نداشت و ۷ بر صفر شکست خورد. شاگردان سوارز در دیدار مقابل ژاپن نیز فقط یک شوت داخل چارچوب داشتند که توسط «فولر» به گل پیروزی این تیم تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبود ران تاکاهاشی در دو بازی قبلی ژاپن به وضوح قابل‌لمس بوده است.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
باخت پرگل نوجوانان به ژاپن با کپی از تیم کی‌روش
اتفاق بدتر اینکه ایران همچنان به روند نتیجه‌گیری بدش برابر سامورایی‌ها در لیگ ملت‌ها ادامه می‌دهد. این دو تیم برای پنجمین بار در این جام به مصاف هم رفتند که ژاپنی‌ها برای بار چهارم موفق شدند از سد والیبال ایران عبور کنند
کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: ماموریت ما این است که از این پس مقابل ایران خوب بازی کنیم.
تیم ملی بسکتبال ایران دیدار نخست خود در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی را با عملکردی ضعیف به ژاپن واگذار کرد و اینگونه گره صعودش سخت تر و سفت تر شد.
مایا یوشیدا کاپیتان تیم ملی ژاپن لحظات بعد از شکست مقابل کرواسی را توصیف می‌کند.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که این تیم از شکست مقابل ژاپن درس گرفته است و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند تا با پیروزی برابر مراکش، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.
از نظر آلوارو موراتا مهم این بود اسپانیا به دور بعد جام جهانی برود و شکل صعود این تیم اهمیت نداشت.
سرمربی تیم ملی ژاپن بابت عملکرد ضعیف این تیم مقابل کاستاریکا از هواداران عذرخواهی کرد.
اعضای ژاپن با همان نظم خاص خود بعد از شکست برابر حریف نیز اقدامات آداب اجتماعی خود را به اجرا گذاشتند.
تیم ملی فوتبال ژاپن که نخستین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در دومین دیدار برابر کاستاریکا شکست خورد.
ژاپن هم آخرین بازی تدارکاتی را باخت
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال ایران، در دومین بازی خود در کاپ آسیا ۲۰۲۲ برابر ژاپن شکست خورد.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست در دیدار فینال جام ملت های آسیا و واگذاری جام به رقیب سنتی، گفت: مسئولیت باخت مقابل ژاپن با من است و اگر بمانم ضعف ها را برطرف خواهم کرد.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست ایران به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا دست یافت.
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن دلیل باخت این تیم مقابل عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.
باخت سنگین پینگ‌پنگ ایران به ژاپن در قهرمانی جهان
با باخت برابر هلند تیم ملی والیبال ایران با یک پله سقوط در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال رو به رو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ