کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
سمیعی از مشکل بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد‌های جدید گفت.
رافائل سیلوا با ارسال نوتیسی به باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شده است.
یک مطالعه جدید آب و هوایی نشان می‌دهد که کشورهای ثروتمند و صنعتی باید مبلغ زیادی به عنوان خسارت به کشورهای فقیر بابت انتشار دی اکسید کربن بپردازند.
دانیال اسماعیلی‌فر می‌گوید استارت قهرمانی پرسپولیس از اولین تمرین این تیم در سال جدید خورده است.
با مشخص شدن 6 تیمی که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک آنها را تایید کرده تکلیف سهمیه های آسیایی نیز مشخص شده، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد.
فدراسیون وزنه‌برداری در حالی که هنوز بدهی‌های قبلی را به طور کامل تسویه نکرده است با یک بدهی جدید روبه‌رو شده است.
خلق بدهی ۱۰۰میلیاردی جدید استقلال؛ اینبار یامگا؟
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
معاون سرمایه گذاری سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: برای اولین بار در بودجه ۱۴۰۲ ردیف جداگانه‌ای پیش بینی شده و بخش بزرگی از بدهی‌های معوق به تولیدکنندگان را پوشش خواهد داد.
رضا درویش اعلام کرد که حساب این باشگاه دوباره بسته شده است.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
۵میلیاردی بدهی جدید استقلال؛ صدقه‌سر فرهاد!
باشگاه استقلال ممکن است مجبور به پرداخت 600 هزار دلار جریمه بابت عدم پرداخت پول به سانتاکلارا شود.
قراردادهای تسهیلات بانکی به‌صورتی تنظیم شود که به بانک‌ها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حساب‌های بدهکار یا ضامن برداشته شود.
با انتشار لیست جدید بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، اسامی عجیبی در بین آنها دیده می‌شود که در ادامه این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
باتوجه به برگزاری بازی هفته پنجم در روز دوشنبه، پرسپولیس ۲۴ ساعت برای دریافت مجوز بازی دیاباته و ثبت قرارداد او فرصت دارد و به این ترتیب احتمال دارد دیاباته بازی هوادار را از دست بدهد
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود، اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
صادق درودگر می‌گوید این هفته تصمیم نهایی در مورد بدهی کارگزار استقلال گرفته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ