فرمانده نیروی دریایی سپاه از رونمایی ناو شهید بهمن باقری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شناور یک ناو پهپادبر با باند ۱۸۰ متری است که هواپیما با چرخ برای آن فرود می آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
سردار باقری با اشاره به حمایت‌های عمان از جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف و همکاری با ایران برای حضور و پهلوگیری شناورهای ایرانی در این کشور خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر، این روابط افزایش زیادی یافته است. اکنون  نمایندگان این کشور نیز جهت شرکت در همایش هندسه نظم نوین جهانی به ایران سفر کرده‌اند و ما از افزایش این سفرها در آینده نیز استقبال می‌کنیم.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آغاز بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شناور مردمی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خبر داد.
دهمین آیین الحاق تجهیزات جدید شناوری از جمله ناو اقیانوس پیمای شهید نادر مهدوی و ۹۵ شناور موشک انداز سبک و نیز مجموعه دیگری از شناورهای امدادی و ... دیروز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.
خبرگزاری فارس: این زن 54 ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه 13 آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.
امیر سرتیپ شیخ، بیان کرد: یگان‌های پیاده، زرهی، مکانیزه، سامانه‌های پدافندی، دریایی و شناورهای زیرسطحی و سطحی که از روزهای قبل در منطقه عمومی رزمایش حضور یافته‌اند، از دقایق قبل مرحله اصلی و عملیاتی خود را آغاز کردند.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی از این افراد تراکت پخش می‌کردند و شعارهای تهدیدآمیز می‌دادند، افزود: این افراد کسبه را تهدید می‌کردند تا مغازه‌های خود را باز نکنند، اما با حضور به موقع پلیس این توطئه خنثی شد.
روز گذشته عده‌ای آشوبگر با سردادن شعارهای ساختارشکنانه پرتاب سنگ به سمت ماموران و آتش زدن لاستیک قصد متشنج کردن فضای زاهدان را داشتند.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
بر اساس این طرح، شروع کار تمامی ادارات و سازمان‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور تعیین می‌شود؛ مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می‌شود.
تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارهای نامناسب و غیراخلاقی کردند.
به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعارهای تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت.
در مراسمی با حضور سرلشکر باقری تجهیزات تخصصی دفاعی(شناوری) به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
اماننوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با حضور در بین مردم الجزایر با شعارهای اعتراض‌آمیز آنها روبرو شد.
سینا کلهر: از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم.
در حین سخنرانی سید حسن خمینی برخی از حضار با شعارهای همچون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» حاشیه هایی را ایجاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ