در مراسمی با حضور سرلشکر باقری تجهیزات تخصصی دفاعی(شناوری) به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حادثه برخورد یک شناور یدکش و یک نفت‌کش در کانال سوئز، یدک‌کش غرق شد.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
نیروی دریایی سپاه در ماموریت‌های مختلفی با حکم قضایی اقدام به توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس کرده است.
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با کشف محموله ۳۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر خبر داد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای شناور شدن ساعت کار مادران بخشنامه صادر خواهد شد.
سردار تنگسیری برد موشک‌های مستقر بر روی شناور کلاس شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: موشک‌های این شناور از ۴۰ کیلومتر تا ۲ هزار کیلومتر برد دارد.
در حالی که فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار از کشف و توقیف یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر خبر داده بود، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از توقیف یک شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
به دستور رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
معاون گردشگری کیش از اختصاص شناور برای گردشگران تا نوروز در جزیره «هندورابی» خبر داد.
بندرلنگه - مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین محموله خودروهای وارداتی، در اسکله بندر لنگه پهلودهی شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سال آینده شناوری هم نام با ابومهدی المهندس همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته می‌شود.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت:در حوزه مدیریت سفر اتفاق خوبی رخ داده که از طریق دولت پیگیری شد و آن، منعطف بودن ساعت کار بود که شامل دستگاه‌های عمومی و دولتی است چرا که مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا ۲۲ درصد می‌تواند پیک ترافیک را کاهش دهد البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود. پیشنهادات دیگر مثل دورکاری یا دورکار شدن حداقل ۲۰ درصد کارکنان به تصویب نرسید.
همزمان با رژه بزرگ دریایی نیروهای مسلح در آب‌های خلیج فارس، شناور رزمی شهید سلیمانی هم در این رژه برای نخستین بار به نمایش عموم گذاشته شد.
بندرعباس - همزمان با رژه بزرگ دریایی نیروهای مسلح در آبهای خلیج فارس، شناور زرمی شهید سلیمانی هم در این رژه برای نخستین بار به نمایش عموم گذاشته شد.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آبهای دور را فراهم می‌کند.
شناور «شهید سلیمانی» جدیدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند.
در مراسم الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) نیروی دریایی سپاه، شناور گشتی «رزمی شهید سلیمانی»، شناور تندرو کلاس «موشک انداز شهید روحی» و شناور تندرو «موشک انداز شهید دارا» رونمایی شد.
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی، شناور تندرو کلاس موشک‌انداز شهید روحی و شناور تندرو موشک‌انداز شهید دارا به تجهیزات سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شناور شهید سلیمانی دارای بدنه شناسا گریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که می‌توان آن را به عنوان دستاورد ملی برای کشور دانست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شناور شهید سلیمانی دارای بدنه شناسا گریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که می‌توان آن را به عنوان دستاورد ملی برای کشور دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ