روز گذشته عده‌ای آشوبگر با سردادن شعارهای ساختارشکنانه پرتاب سنگ به سمت ماموران و آتش زدن لاستیک قصد متشنج کردن فضای زاهدان را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم عراق امروز شنبه در مراسم روز عاشورا در شهرهای مختلف این کشور حضوری گسترده داشته‌اند.
مراسم عزادارای شب چهارم ماه محرم در منطقه سنابس در پایتخت بحرین، با حضور گسترده و پرشور مردم این کشور برگزار شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حضور میلیونی و کم سابقه مردم در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خم در روز ۱۶ تیرماه خبر داد.
فیلم حضور دایی در مراسم ختم خواهر قلعه‌نویی
گروهی از کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام روسیه در رزمایش بین المللی «کومودو- ۲۰۲۳» در سواحل اندونزی شرکت کرده اند.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۱ نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
رئیس‌جمهور ترکیه برای نخستین بار پس از شایعات اخیر درباره وضعیت سلامتی او، در انظار عمومی ظاهر شد.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
در کنار این سه تن نام تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند.
اسامی ۲۴ فیلم ها راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط مجتبی امینی اعلام شد.
اسامی ۲۴ فیلم ها راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط مجتبی امینی اعلام شد.
دماوند- رئیس محیط زیست دماوند گفت: براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند فیلم حضور پلنگ را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌های سطح شهرستان تأیید نکردند.
مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال گذشته ۷۰ فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند که امسال این تعداد به ۷۵ عدد رسیده است.
ایران نوشت: در تجمع غیرقانونی جمعه اخیر که پس از اظهارات تفرقه‌انگیز امام جمعه مسجد مکی صورت گرفت، فیلمی از حضور زنان به‌اصطلاح معترض بلوچ منتشر شد که با لهجه تهرانی شعار می‌دادند. جالب اینکه برخی از این افراد حتی لباس سنتی زنان بلوچ را هم بر تن ندارند و صرفاً یک چادر سیاه پوشیده‌اند. لهجه غیربومی این زنان که تعدادشان اندک و کمتر از انگشتان دو دست بود، به‌گونه‌ای بود که تعجب کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
در حین برگزاری بازی دو تیم فرانسه و تونس از مرحله D رقابت های جام جهانی یک جیمی جامپ با پرچم فلسطین وارد زمین شد.
فیلم جالب فیفا از هواداران گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
منابع فلسطینی از مشارکت هزاران فلسطینی در شهر جنین در شمال کرانه باختری، در مراسم تشییع پیکر مبارزان شهید فلسطینی خبر داد.
میلیون ها دوستدار اهل بیت در بزرگترین تجمع انسانی در کربلا شرکت کرده اند.
مورایس سرمربی تیم سپاهان شب گذشته با حضور در استادیوم آزادی بازی دو تیم پرسپولیس – فولاد را از نزدیک تماشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ