سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی از این افراد تراکت پخش می‌کردند و شعارهای تهدیدآمیز می‌دادند، افزود: این افراد کسبه را تهدید می‌کردند تا مغازه‌های خود را باز نکنند، اما با حضور به موقع پلیس این توطئه خنثی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد هیچ سامانه‌ای برای ارسال تصاویر هنجار شکنانه مردم فعال نگردیده است.
سخنگوی فراجا گفت: پلیس از روز جاری با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا گفت: باید با افراد شُل‌حجاب و کم‌حجاب رفتار‌های حساب‌شده داشته باشیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم. همه دستگاه‌های مسئول در زمینه عفاف و حجاب باید پای کار بیایند و به پلیس کمک کنند. کم‌کاری‌های دستگاه‌های دیگر در این زمینه باعث شده است که پلیس در خط اول این میدان قرار بگیرد.
سخنگوی فراجا ضمن خط و نشان کشیدن برای اراذل و اوباش گفت: تعرض به مردم در هر محیطی برای پلیس قابل تحمل نیست.
سخنگوی فراجا از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در امنیت کامل خبر داد.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
سخنگوی فراجا از صدور ۵.۵ میلیون گذرنامه الکترونیک از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در سال گذشته خبر داد.
سخنگوی فراجا از دستگیری ۶۳۰ سوداگر مرگ در مرزهای کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سخنگوی فراجا گفت: بیست وشش هزار نیروی راهنمایی و رانندگی با استفاده از همه امکانات زمینی، هوایی و به همراه یگان هوایی پلیس در نوروز مسافران را همراهی می‌کنند تا سفری ایمن و سلامت داشته باشند
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند که با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.
سخنگوی پلیس، شعار نوروز ۱۴۰۲ فراجا را «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» اعلام کرد.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
نشست خبری سخنگوی فراجا با اصحاب رسانه آغاز شد.
«گشت‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی که برقرار بوده با دستور دادستانی و مرجع قضایی توسط فراجا انجام می شده و الآن مأموریتش تمام شده است. اینکه بخواهد با چه شیوه ای باشد، قطعا در مورد بودن یا نبودن اینها در سطح اجتماع، مسئولان مختلف باید تصمیم بگیرند و جمع بندی کنند.»
سخنگوی فراجا ضمن تبیین شعار هفته فراجا ۱۴۰۱ گفت: خدمتگزاری پلیس خادم به عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات آحاد مردم بر کسی پوشیده نیست.
سخنگوی قوه قضاییه با حضور در بیمارستان ولی عصر(عج) فراجا، از نیروهای فراجا که در اغتشاشات اخیر آسیب دیده بودند، عیادت کرد.
متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و، چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ