برخی تحقیقات خوردن یک شام زودهنگام را با فواید خاصی برای سلامتی مرتبط می‌دانند، اما واقعا هیچ زمان مناسبی برای صرف شام وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم قرقیزستان ب را از پیش رو برداشت و در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرد.
باشگاه روبین کازان روسیه از جدایی علی عدنان، ملی‌پوش عراقی، پس از یک فصل حضور در این تیم خبر داد.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
موز معروف‌ترین میوه انرژی‌زاست که علت این شهرت، به پتاسیم مربوط می‌شود. خوردن موز خیلی زود انرژی در بدن ایجاد می‌کند و از طرفی در پیشگیری از گرفتگی عضلانی و بعضی آسیب‌های ماهیچه‌ای نیز نقش دارد. گنجاندن موز در صبحانه به تامین انرژی طول روز کمک می‌کند و هضم راحتی دارد.
هافبک استقلال از حضور پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی هیجان زده بود.
مهرداد عبدی در همان دقایق ابتدایی دو بار کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد.
مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین برگزار شد.
هیاهو و التهاب خیلی زود با زمین خوردن امید نورافکن در محوطه جریمه در ورزشگاه نقش جهان حاکم شد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که برنج پخته بیرون از یخچال به دلیل رطوبت فراوان شرایط بسیار مناسبی برای رشد باکتری دارد، گفت: در صورت نگهداری در دمای بالای پنج درجه، برنج خیلی زود خراب می‌شود.
پدری احتمال اینکه روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند را رد نکرد ولی گفت که فعلا در بارسلونا راحت است.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، جنایت دشمن صهیونیست در نابلس را تلاشی شکست خورده دانست.
الفیصلی در همان دیدار اول مرحله حذفی برابر فولاد شکست خورد تا خیلی زود به عربستان بازگردد.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در اولین دقایق بازی مقابل مونشن‌گلادباخ اخراج شد و باواریایی‌ها بعد از اخراج او خیلی زود از حریف گل خوردند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی می‌گوید ظاهرا گفت‌وگوهای رفع تحریم‌ها به‌ بن‌بست خورده، اما هنوز زود است که بگوییم برجام مرده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: متأسفانه شرایط فعلی مذاکرات برجام به بن‌بست رسیده است و از اول سپتامبر تاکنون مذاکرات دیپلماتیک جدی صورت نگرفته است، اما برای این‌که بگوییم برجام مرده است، هنوز زود است
شما معمولا پس از خوردن میان وعده‌های ناسالم چندان احساس سیری نکرده و خیلی زود گرسنه می‌شوید و در نتیجه مجددا مجبور می‌شوید به سراغ خوردن مواد غذایی رفته و این روند سبب افزایش وزن و چاقی شما می‌شود.
در گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شگفتی بزرگ رقم خورد و مراکش صدرنشین شد تا کرواسی دوم شود و بلژیک خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار برود.
مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
در معاملات امروز و در سومین روز معامله سهام پورشه قیمت سهام این شرکت بزرگ خودروسازی به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.
ستاره این روزهای تراکتور یکی از خط خورده های اخیر لیست کی روش بود.
آمدم زود کشتی را تمام کنم و هشت بر صفر ببرم که به تایم دوم نکشد ولی متاسفانه فن را روی خودم انداختم.
شاگردان فرهاد مجیدی خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ