شما معمولا پس از خوردن میان وعده‌های ناسالم چندان احساس سیری نکرده و خیلی زود گرسنه می‌شوید و در نتیجه مجددا مجبور می‌شوید به سراغ خوردن مواد غذایی رفته و این روند سبب افزایش وزن و چاقی شما می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چالش این است که سه روباه پنهان شده میان پاندا‌های قرمز را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید.
شرکت انرژی قطر، قرارداد طولانی مدتی برای تامین میعانات گازی گروه اینوک دبی (متخصص در زمینه نفت و گاز) امضا کرد.
تصاویری از میزبانی یک مادر مهربان از مهمانان جشن عید غدیر و توزیع شربت میان مردم تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
منابع عبری اذعان کردند که از آغاز دور جدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست مجبور به فرار از شهرک‌های اطراف غزه شده‌اند.
معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارسال داروهای مورد نیاز زائران ایرانی حج تمتع تا ۱۰ روز دیگر به عربستان خبر داد.
این زوج میان سال که طبق اظهارات همسایگان از حدود ۳ سال قبل زباله گردی می‌کنند و از این روش روزگار می‌گذرانند از افراد میلیاردر و متمول هستند و در حالی ۳ واحد آپارتمانی را در همان محل به اجاره واگذار کرده اند که دو واحد دیگر آپارتمانی را نیز در دست ساخت دارند و آپارتمان‌های میلیاردی را خرید و فروش می‌کنند.
بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی هزینه زندگی پایین همچنین قیمت پایین‌تری را برای اجاره یا خرید خانه در مقایسه با شهرهای بزرگ بریتانیا ارائه می‌دهد. شرکت‌ها نیز در این شهر، سیاست‌های مرخصی زایمان سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌دهند.
برخی کارشناسان می‌گویند به دلیل نگرانی‌های جدی فنلاند از حمله احتمالی روسیه و اختلافات عمیق میان ترکیه و سوئد این احتمال وجود دارد که فنلاند به تنهایی باقی مسیر عضویت را طی کرده و سوئد را در مواجهه با ترکیه تنها بگذارد.
خنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار نگهداری از مواد اولیه تولید عطر و ادکلن در محدوده بازار تهران خبر داد.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
شادی یک مفهوم عمیق و درونی است که در میان انسان‌های مختلف، متفاوت است که منشا بسیاری از رفتارهای آدمی است و به حس رضایت و خشنودی می‌انجامد.
فرهاد درودگر کارگردان مستند «میان این روزها ایستاده‌ام» همزمان با حضور این اثر در جشنواره فیلم عمار به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
تفاهم‌نامه مناسب‌سازی ۱۰ هزار مسکن معلولین میان بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی امضا شد.
بر اثر درگیری مسلحانه میان ۲ گروه سیاسی در ایالت جنوب غربی سومالی ۱۰ نفر کشته شدند.
داربی نود و نهم پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم آغاز شد.
تیم ملی والیبال نشسته ایران با کسب هشتمین قهرمانی در مسابقات جهان جایگاه خود در صدر ۱۰ کشور مدال‌آور در ادوار مختلف این رقابت‌ها را تثبیت کرد.
مصر و امارات توافقنامه ای برای احداث یکی از بزرگترین پروژه های انرژی بادی در مصر با ظرفیت ۱۰ گیگاوات برق امضا کردند.
پس از قطع روابط ۱۰ ساله میان حماس و دولت سوریه، این روند با حضور نمایندگان گروه های فلسطینی از جمله جنبش اسلامی فلسطین (حماس) در سوریه و دیدار آنها با بشار اسد تغییر کرد.
کمیته امداد و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با هدف ایجاد سالانه ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
خادمان موکب "آیلند" به مدت ۱۰ شبانه روز از ۱۴ تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه جاری، روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی و میان وعده را در سه نوبت و در مجموع ۱۰۰ هزار بسته غذایی را بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: منطقه ۱۰ می‌کوشد به عنوان برند کارآفرینی در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران معرفی شود.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.
تفاهم‌نامه «واگذاری زمین دپوی خط ۱۰ مترو» به مساحت ۲۵/۸ هکتار میان شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت راه آهن شهری (مترو) تهران و حومه منعقد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ