پدری احتمال اینکه روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند را رد نکرد ولی گفت که فعلا در بارسلونا راحت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌گوید به نظرش تصمیم بسیار خوبی برای پیوستن به پرسپولیس گرفته و امیدوار است با تیمش سه‌گانه بگیرد.
پاول متئوس وویسکی ترجیح داد فعلاً درباره جدایی‌اش از کادر فنی تیم بهروز عطایی چیزی نگوید.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته و الان زمان مناسبی برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیست و این اقدام منجر به مختل شدن فرآیند ساخت مسکن می‌شود.
سرمربی استقلال در تمرین عصر سه‌شنبه از شاگردانش خواست فقط به فکر بازی با نساجی باشند.
آن یکی ساعت خاموشی و ساعت بیدارباش تعیین کرده بود، که چی؟ که اشکت همراهِ اذان صبح دربیاید و مزه کودکی و نوجوانی در دهانت بماسد، اصلا من یادم هست، آن روز ۱۲ سالگی که بالشتم جاندار شده بود و در تاریکی صبح زود خرداد گریه می‌کرد، سَرَم را کم داشت، واقعا دلتنگ شده بود، بس که نخوابیده بودم، بس که نگذاشته بودم بخوابم.
آلبرت بوتینس، مدیر برنامه آندره اونانا، می‌گوید الان برای صحبت درباره شایعات نقل و انتقالاتی زود است.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است جود بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند و الان برای پیوستن به رئال زود است.
همزمان با طرح اتهام از سوی رحیم‌پورازغدی، مشاور عالی فرمانده سپاه، بحث محاکمه روحانی را مطرح کرد و در این راستا گفته که «دیر و زود دارد، اما سوخت‌وسوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌هاست؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوای سیاسی کنیم؟»
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
سرخوشی شاگردان کارلو آنچلوتی از فتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل خیلی زود به پایان رسید.
کریستوف گالتیه عصبانیت کیلیان امباپه از باشگاه و بحث او با مدیران را تایید کرد ولی گفت مشکل حل شده است.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، تاکید کرد که با توجه به شناخت کم از بازیکنان ترکیب فردا ناعادلانه خواهد بود.
آلوی روم، دروازه‌بان تیم ملی کوراسائو، علیرغم دریافت 7 گل از آرژانتین با لبخند رضایت ورزشگاه را ترک کرد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید حالا وقت حمایت از امیر قلعه‌نویی است.
مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.
سرمربی آلومینیوم اشاره کوچکی به مشکلات به وجود آمده برای تیمش داشت.
تیری هانری در برنامه‌ای زنده خودش را یکی از شانس‌های سرمربیگری تیم ملی آمریکا مطرح کرد.
پدر سما در ادامه می‌گوید: «آخرین اطلاعی که از سما داریم ویس (صدای منتشر شده) او به دوستش است. این ویس در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر شده. در این ویس که سما برای دوستش ارسال کرده، گفته بود: «خیلی احتیاج دارم الان باهات صحبت کنم. یک مشکلی پیش آمده. به من زود زنگ بزن.» قبل از این ویس هم با مادرش تماس گرفته و گفته بود: «یک ربع دیگر به خانه می‌رسد.»
سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی امشب مقابل فیورنتینا شرح داد که تیمش بعد از کسر امتیاز، قهرمانی در جام های دیگر را نشانه گرفته است.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
گلزن تیم فوتسال مس سونگون معتقد است که هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: فاطمی امین مقصر اصلی وضعیت صنعت خودرو نیست و الان برای استیضاح وزیر صمت زود است.
درخشش مهاجم هلندی در ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم را سرمست کرده و آنها با گذشت 4 بازی این بازیکن، خواهان تمدید قراردادش شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ