عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، جنایت دشمن صهیونیست در نابلس را تلاشی شکست خورده دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر قدرت نظامی این حزب در برابر دشمن صهیونیستی بیان کرد که برخی جریان‌ها در داخل لبنان از سفارتخانه‌های خارجی دستور می‌گیرند.
حماس به یورش امروز شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آنرا در راستای جنگ دینی علیه مقدسات مسلمانان دانست.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت توان درهم شکستن اراده دشمن صهیونیست را دارد بر حل مشکل ریاست جمهوری در لبنان از طریق گفتگو هم تاکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله طی سخنانی، تأکید کرد: مقاومت بهترین روزها و دشمن صهیونیست بدترین روزهایش را سپری می‌کند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
مقامات حزب الله لبنان و حماس طی دیداری مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان در لبنان و تعرضات مکرر صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: لبنان به برکت مقاومت و همبستگی ملی و وحدت و ثبات موضع، موفق به گرفتن حق نفتی خود از دشمن صهیونیست شد.
۲۵ سال زندان مجازات داود العلی در عربستان است آنهم فقط به خاطر مخالفتش با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست.
رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای فریب و تحریک علیه گردان های قدس، پس از اعتراف صهیونیست ها به قتل ۵ کودک فلسطینی ناکام ماند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در فلسطین؛ تجاوز دشمن صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ