رئیس فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر از کمک سریع و مؤثر هلال احمر ایران به آسیب‌دیدگان زلزله ترکیه و سوریه قدردانی کرد و در نامه ای نوشت: تعهد هلال احمر ایران را تحسین می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید حسن خمینی نوشت: بحمدالله پس از سال‌ها وقفه، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (س) در اوج شکوه برگزار گردید و بار دیگر حلقه مشتاقان بر گرد حرم آن امام بزرگوار شکل گرفت.
رهبر انقلاب: در دوران هوش مصنوعی و کوانتوم و اینترنت نمی‌شود با همان ابزارهای چهل سال قبل کار کرد باید ابزارها متناسب با زمان باشند اما آنچه تغییر نمی‌کند جبهه‌بندی‌هاست.
مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی تا دقایقی دیگر در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.
این حقوق‌دان می‌گوید: «مسئله اینجاست که در جریان اعتراضات اخیر برخی دانشگاه‌ها تصمیم گرفتند دانشجویانی را که در جریان این اعتراضات شرکت کرده بودند، بعضا از ورود به دانشگاه ممنوع یا آن‌ها را تعلیق کنند. این بخش ارتباط مستقیمی با فرمان عفو رهبری پیدا نمی‌کند. در واقع این دانشجویان در دستگاه قضا متهم نشدند و خود دانشگاه‌ها درباره آن‌ها تصمیماتی اتخاذ کردند. در نتیجه این دانشجویان مشمول عفو نمی‌شوند و برای حل مشکل آن‌ها باید به شیوه دیگری عمل کرد».
او درباره شیوه کسب اطلاع از او می‌گوید که تا جای ممکن او را در حصار کار پژوهشی نگه می‌داشتند «اما در میانه بحثهای علمی از من سئوالهایی می کردند؛ مثلا در مورد سفرهای رهبری یا افرادی که در نظام هستند اطلاعات جمع می کردند . یا عکسی را نشان من می‌دادند از سفیر انگلیس می‌پرسیدند آینده روابط چه می شود و اینجا چه گذشت. در حقیقت ارائه اطلاعات در مورد آخرین تغییر و تحولات داخل ایران انجام می شد.»
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: مداحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث شیعه است و مداحی امروز یک هنر ترکیبی است.
سعیدی می‌گوید: آقای لاریجانی اگر بنا دارد بعد از یک مدتی بی‌خبری و ورشکستگی سیاسی، خود را مطرح کند، راهکارهای بهتری وجود دارد و درست نبود که ایشان بیاید و تعابیری این‌چنینی را بیان کند. به هر حال اگر آقای لاریجانی نمی‌خواهد به آرامش فضای آن‌جا کمک کند، حداقل التهاب را بیشتر نکند. رهبری هم گفتند هرکسی بخواهد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع ایجاد کند، نه سنی است، نه شیعه.
آیت الله نوی همدانی: تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت شیعه، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام موهن را وحشی گری فرهنگی دانست و آنرا روی دیگر سکه حمایت دولت فرانسه از منافقین ارزیابی کرد.
رئیس سازمان نظام پرستاری استان تهران در خصوص وضعیت استخدام پرستارانی که در زمان اوج شیوع کرونا تمدید طرح شدند، گفت: برنامه رسمی تاکنون برای استخدام این افراد صورت نگرفته است. واقعیت این است که علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری که نباید به پرستار نگاه کارگر فصلی داشته باشیم، اما برنامه رسمی و برگزاری آزمونی برای استخدام این پرستاران صورت نگرفته است و نه تنها جذبی صورت نگرفته است که حتی تعدیل هم صورت گرفته است.
گروهی از کارشناسان دانشگاه منچستر به رهبری امیر کشمیری، محقق ایرانی مشغول توسعه فناوری نوینی هستند تا از زباله هیدروژن را به شیوه ای کارآمد بازیافت کنند.
رهبر انقلاب فرمودند: هم در شیعه و هم در سنّی افراد تندروان وجود دارند.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
رهبر انقلاب، معارف اهل‌بیت را مجموعه‌ای کامل از همه نیازهای مختلف آحاد بشر و جوامع بشری خواندند و گفتند: جوامع اسلامی امروز به همه ابعاد معارف اهل‌بیت نیاز جدی دارند و مجمع جهانی باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و استفاده از شیوه‌های معقول و ابزارهای تأثیرگذار، این وظیفه سنگین را انجام دهد.
یک عضو ائتلاف «دولت قانون» به رهبری «نوری المالکی» در سخنانی تصریح کرد: جامعه بین الملل خواستار انحلال پارلمان عراق به شیوه غیرقانونی نیست.
به اصطلاح «انقلاب خودجوش مسالمت آمیز» تحت رهبری مقتدی صدر روحانی شیعه عراقی بیش‌تر تلاشی از سوی او برای حفظ نفوذش و وضعیت سیاسی موجود است.
خواهر رهبر کره شمالی مدعی شد که شیوع ویروس کرونا در این کشور توسط کره جنوبی انجام شده است و به سئول در این خصوص هشدار داد.
یادگار امام گفت: مراسم بزرگداشت امام احتیاج به جلسه بسیار با شکوه دارد اما احتیاج به اسراف و تبذیر ندارد. به خصوص در سالی که هستیم، باید مراقبت کنیم که گرفتار این امر هم نشویم.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب به گوش به فرمان بودن رهبری بود؛ مسئولی که امروز گوش به فرمان رهبری نباشد مسئول ما نیست و اگر پشتیبان ولی فقیه نباشیم محکوم به شکست هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ