او درباره شیوه کسب اطلاع از او می‌گوید که تا جای ممکن او را در حصار کار پژوهشی نگه می‌داشتند «اما در میانه بحثهای علمی از من سئوالهایی می کردند؛ مثلا در مورد سفرهای رهبری یا افرادی که در نظام هستند اطلاعات جمع می کردند . یا عکسی را نشان من می‌دادند از سفیر انگلیس می‌پرسیدند آینده روابط چه می شود و اینجا چه گذشت. در حقیقت ارائه اطلاعات در مورد آخرین تغییر و تحولات داخل ایران انجام می شد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل گفت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد.
تورم یک پدیده رایج اقتصادی است که می تواند تاثیر بسزایی بر ثبات اقتصاد و ساختارهای اجتماعی یک کشور داشته باشد. این موضوع قطعا در مورد امپراتوری روم نیز صدق می کرد. آن امپراتوری در قرون منتهی به فروپاشی نهایی دوره ای از تورم افسارگسیخته را تجربه کرد.
مادر کیان پیرفلک با انتشار ویدیویی در مورد بهبود وضعیت جسمی همسرش نوشت: «در پی دردهایی که می‌کشیم گاهی هم کمی خوشحال می‌شویم».
یحیی گل‌محمدی امیدوار است در نیمه دوم ورق را به نفع تیمش برگرداند.
محبوبیت بالای ویکتور اوسیمن در ناپولی باعث شده که دسرهایی با ظاهر او، در سطح وسیعی در ایتالیا به فروش برسد.
حالا که خانم معلم به مدرسه برمی گردد معلوم شده تا اتفاقی می‌افتد کار به دستان به جای حل و بررسی نگران‌اند خودشان متهم شناخته نشوند و زورشان به پایین دست می‌رسد و انگار هنری جز برخورد ندارند در حالی که مدیر کل هم یک کارمند است و اخراج کارمند دیگر در زمره اختیارات او نیست. اگرچه تازه روشن شده کارمند نبوده اصلا!
میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) بهترین الگوها برای تربیت فرزندان هستند، گفت: از مهمترین درس‌هایی که از ایشان می‌توان یافت، صبر و ابراز محبت در قبال تربیت فرزندان است.
باید توجه داشت که عراق ۲۰۲۳ دیگر عراق دوران مبارزه با داعش (۲۰۱۴-۲۰۱۸) نیست. عراق جدید در پی بازگشت به نقش تاریخی و کلیدی خود در ژئوپلتیک منطقه است و در این مسیر کریدور عربی، اگر اهمیتی بیشتر از مناسبات با ایران برای آن‌ها نداشه باشد، کمتر هم نیست. تنها با تامل و دقت‌نظر در این واقعیات میدانی است که می‌توان داستان به کار بردن واژه خلیج عربی را به عنوان پدیده‌ای غیر عجیب و البته نادرست مورد ارزیابی قرار داد
این کشور نوردیک در حال آزمایش روش‌های جدیدی برای آموزش درباره پروپاگاندا و نحوه تشخیص آن به دانش آموزان است. در این آموزش مواردی وجود دارد که سایر کشور‌ها می‌توانند از موفقیت فنلاند در این زمینه بیاموزند.
جمیله کدیور نوشت: هر شورش و خیزش و اعتراضی را نمی‌توان انقلاب یا جنبش انقلابی تلقی کرد و فقط جنبش‌های اعتراضی توده‌ای پایدار و مستمر می‌توانند به انقلاب بیانجامند.
دراگان اسکوچیچ به تحلیل بازی ایران و انگلیس می‌پردازد و معتقد است این شکل واقعی تیم ملی ایران نبوده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام علت تامه برای تبدیل اعتراضات به فتنه، دخالت دشمن دانست و گفت: فتنه‌ها، عبرت‌ها و درس‌هایی دارند، باید آن‌ها را آموخت و جلوی تکرار اشتباهات را گرفت.
چین از تجربه روسیه پس از سال ۱۹۹۱ میلادی درس‌هایی آموخت و آزادسازی اقتصادی خود را با دقت بیشتری دنبال کرد. با این وجود، چین در نهایت نتوانست از پیامد‌های سیاسی سیاست‌های طرفدار بازار اجتناب ورزد و اکنون روسیه را در مسیر خودکامگی همراهی می‌کند دنباله روی‌ای در ادامه الگوی یک قرنی که بازتابی از مسیر تاریخی همسایه اش می‌باشد.
حضرت رسول (ص) هنگام دیدار با او، دست دخترش را می بوسید و به او خوشامد می گفت و او را در جای مخصوص خودش می نشاند. فاطمه زهرا(ع) نیز همین ادب را در مورد پدرش داشت و هنگام ملاقات با پدر، دست او را می بوسید. بارها پیامبر خدا خطاب به این دختر شایسته و والاقدر خود، گفته بود: پدرش به فدایش!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ