مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه به کانونی عظیم و کاملاً مجهز و بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
مداحی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از عزاداری شب عاشورای حسینی و توسل به سالار شهیدان‌ علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: عمل رذالت آلود قرآن‌سوزی توطئه‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و رهبر انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص وحدت این نکته را متذکر شدند که پیشروان سیاسی و فرهنگی کشور‌های اسلامی باید هماهنگ با یکدیگر خود را آماده شرایط نظم جهانی پیش رو کنند تا امت اسلامی جایگاه شایسته خود را بازیابد و تجربه تلخ مهندسی سیاسی و سرزمینی پس از جنگ جهانی اول تکرار نشود.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که ازبکستان را از طریق ترکمنستان و افغانستان، به راحتی به آب‌های آزاد متصل کند.
ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یک‎شنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای بازدید کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را از سرآمد تاریخ خواندند و تأکید کردند: سرآمدان را نمی‌شود حذف و تحریف کرد.
رهبر انقلاب اسلامی گسترش روابط را به نفع دوکشور دانستند و با اظهار خوش‌بینی نسبت به آینده روابط، تاکید کردند: همکاری بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان زمینه ساز ارتقاء جایگاه دو کشور در دنیای درحال تحول خواهد بود.
دبیر شورای نگهبان با بیا اینکه فتنه‌های دشمنان شکست خورده است، گفت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: مداحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث شیعه است و مداحی امروز یک هنر ترکیبی است.
جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگران در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگریان در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: این مراسم با حضور نمایندگان هیئت‌های دانشجویی و با سخنرانی حجت الاسم عالی و مداحی میثم مطیعی صبح امروز شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ