رئیس سازمان نظام پرستاری استان تهران در خصوص وضعیت استخدام پرستارانی که در زمان اوج شیوع کرونا تمدید طرح شدند، گفت: برنامه رسمی تاکنون برای استخدام این افراد صورت نگرفته است. واقعیت این است که علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری که نباید به پرستار نگاه کارگر فصلی داشته باشیم، اما برنامه رسمی و برگزاری آزمونی برای استخدام این پرستاران صورت نگرفته است و نه تنها جذبی صورت نگرفته است که حتی تعدیل هم صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه طبق اسناد تا سال ۲۰۳۰ آمریکا قدرت جهانی را از دست می‌دهد، تصریح کرد: سال ۲۰۳۰ از نظر آمریکایی‌ها سرنوشت‌ساز است در حال حاضر شاهد افزایش چالش‌ها و تعارضات سیاسی و اجتماعی در داخل آمریکا هستیم که احتمال می‌رود در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ به تعارض امنیتی تبدیل شود.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان گفت: در اسناد امنیت ملی امریکا بیان شده که قرن بیست و یکم قرن امریکایی است. در حالی که این قرن تبدیل به افول امریکا شد. سند ۲۰۲۳ امریکا تأکید کرده که تا سال ۲۰۳۰ دچار افول و مشکلات اساسی خواهد شد. در اسناد اسرائیل هم بیان شده که با وضعیت و روند فعلی اسرائیل به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.
اصفهان- رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۲۷۰۰ پروانه بهره برداری چاه‌ کشاورزی ۱۶۶ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد.
چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن ۲۰۲۰، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته موزه و میراث فرهنگی در گیلان خبر داد و گفت: ۵۳ بنای تاریخی استان به موزه تبدیل می‌شوند.
در صورت انتقال نوراللهی به لیگ عربستان، او به اولین لژیونر ایرانی تبدیل می‌شود که به لیگ این کشور منتقل شده است. روابط ایران و عربستان بعد از سال‌ها به حالت عادی برگشته و این مسأله باعث شده در فوتبال هم اخباری در این زمینه مطرح شود.
تل‌آویو و باکو روابطی عمل‌گرایانه و محتاطانه ایجاد کرده‌اند و در چارچوب این رابطه، جمهوری‌آذربایجان به بازاری چندمیلیارد دلاری برای صنایع دفاعی اسرائیل تبدیل شده است. روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داده که از سال ۲۰۰۵ و به‌رغم تحریم‌های تسلیحاتی، تقریبا ۷۰ درصد زرادخانه تسلیحاتی آذربایجان توسط اسرائیل تامین شده است.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر تبدیل وضعیت شدند و هیچکس از نیروهای خدمات اداری و هادیان شهر وجود ندارد که تبدیل وضعیت نشده باشد.
سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند در بخش بازار رده‌بالا موفق شوند. هواوی در این بازار یک استثنا بود که توانست به بازیکن شماره یک گوشی‌های هوشمند جهان در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود که بعد هم تحریم‌های ایالات متحده تجارت گوشی‌های هوشمند او را برهم زد.
سقط جنین در اسپانیا در سال ۱۹۸۵ جرم زدایی شد، سپس در سال ۲۰۱۰ قانونی شد، اما سقط جنین همچنان در این کشور کاتولیک حقی پر از مانع و دشواری است.
مشکل این است که تا پیش از این، در طول سال چند روز با فاصله زیاد، آلودگی هوا به میزانی می‌رسید که خطرناک بود، اما الان شرایط به گونه‌ای شده که آلودگی هوا ماندگاری بالایی پیدا کرده است و ممکن است مدارس چندین روز و چندین هفته تعطیل شود و عملا مقبولیت اجتماعی خود را از دست بدهد
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.
پیش‌بینی می‌شود که مناطقی در غرب آسیا و شمال آفریقا طی سال‌های آینده به کم‌آب‌ترین مناطق جهان تبدیل شوند. تقاضا برای برخورداری از آب به دلیل رشد سریع جمعیت این مناطق افزایش یافته است. براساس آمار‌های سازمان ملل متحد، جمعیت این مناطق در سال ۲۰۱۶ به چهارصد میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۵۰ جمعیت این مناطق از مرز ۶۷۰ میلیون نفر عبور کند.
بر اساس بررسی‌های جهانی برخی کشور‌ها مانند مکزیک و چین آلودگی شدیدتر و با شاخص ۳۰۰ دارند، اما مدارس تعطیل نمی‌شود، اما در ایران بارش برف و آلودگی با شاخص ۱۵۰ مدارس را تعطیل می‌کند.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
با مطالعه روی بیش از ۲۰۰ گرگ خاکستری در پارک ملی یلوستون، مشخص شد که گرگ‌های آلوده به انگل‌های تغییردهنده رفتار با افزایش پرخاشگری و رفتار‌های پرخطر، به احتمال زیاد یا به رهبران گروه تبدیل می‌شوند یا گله را را به کلی رها می‌کنند. یافته‌های جدید نشان می‌دهد که انگل توکسوپلاسما گوندی، میزبان خود را به رفتار‌های پرخطر سوق می‌دهد.
یک روزنامه انگلیسی نوشت، کارلوس کی‌روش در سال ۱۹۹۸ توسط فدراسیون فوتبال آمریکا استخدام شد تا یک برنامه اقدام برای تبدیل کردن تیم ملی فوتبال آمریکا به یک مدعی جام جهانی تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ تهیه کند.
قرار بود اعضای شورا راهکاری برای تعدیل این تخفیف‌ها به سازندگان بزرگ که فیش عوارض آن‌ها بالای ۲۰۰ میلیارد تومان و تعداد آن‌ها هم محدود است، پیش‌بینی کنند. گفته می‌شد حدود ۵۸ پرونده که بیشتر متعلق به پروژه‌های تعریف‌شده در قرارگاه مسکن است و به مرحله صدور فیش عوارض رسیده، بیشترین سود را از این مصوبه می‌برند؛ یعنی تعاونی‌های برخی نهاد‌های دولتی و ... که قرار است در تهران پروژه‌های ساختمانی بزرگ آغاز کنند.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
ورود بخش خصوصی به صنعت فضایی و توسعه خدمات مبتنی بر اطلاعات ارسالی از ماهواره‌های سنجشی فرصتهای اقتصادی گسترده‌ای را ایجاد و این صنعت را به یکی از مهمترین عوامل شکوفایی اقتصادی تبدیل می کند.
بخش خصوصی چین در قرن حاضر از یک باریکه آب و جایی دورافتاده به یکی از پویاترین بخش‌های خصوصی جهان تبدیل شده است. طبق گزارش موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون (piie) یک اتاق فکر آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت‌های تحت کنترل خصوصی بیش از نیمی از ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ فهرست شده چین را در اختیار داشتند در حالی که یک دهه پیش کم‌تر از یک دهم سهم آن را در اختیار گرفته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ