رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: مداحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث شیعه است و مداحی امروز یک هنر ترکیبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مداحی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روضه‌خوانی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از عزاداری شب عاشورای حسینی و توسل به سالار شهیدان‌ علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید.
حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) هم در شب پنجم محرم در هیأت عبدالله بن الحسن (ع) به مداحی برای قرآن پرداخت. در زمان مداحی او عزاداران قرآن بالای دست گرفته بودند.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) گفت: مداح می‌تواند جلوی نظام بایستد، اما وقتی پای این نظام ۳۰۰ هزار خون ریخته شده است، نظام برنمی‌گردد، اما آبروی ما ریخته می‌شود.
سبک و فرم مداحی یکی از مداحان جوان در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است
این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: از زمانی که دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها کم شد، بی‌حجاب‌ها و افراد ناجور راهپیمایی می‌کنند. باید دسته‌های عزاداری دوباره راه بیفتد و برای این حضور باید برنامه‌ریزی داشت و مثلاً در پلاکارد‌ها باید پیام را بیان کرد. در هیأت می‌توان غیر از پرچم اهل بیت (ع)، در یک پرچم هم شعار‌ها و حرف‌های خود را برای حجاب و ربا بیان کرد.
پیکر هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی توسط نگهبانان محل پیدا شد که در بررسی اولیه مشخص شد به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شده است.
مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س) پیام امام خمینی (ره) در ۹ بهمن‌ ماه سال ۶۷ نسبت به پخش مصاحبه‌ای در صداوسیما را بازخوانی کرد.
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با روضه ‌خوانی محمدرضا طاهری برگزار شد.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگران در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگریان در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در این ویدئو مداحی سید مجید بنی فاطمه را که در ماشین یک عراقی در کربلا پخش می‌شود می‌شنوید.
تکیه‌خانه عمومی چنداول کابل، شب‌های ۱۳ و ۱۴ محرم میزبان «محمدحسین پویانفر» مداح اهل بیت(ع) کشورمان به دعوت شیعیان و جوانان افغانستانی بود. این مراسم مورد استقبال فراوان شیعیان و عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار گرفت.
غلامحسین پیروانی،مربی فوتبال و مداح اهل بیت خاطره جالبی از توسل به امام حسین (ع) بیان کرد.
الحجیرات در حساب توییتری خود نوشت که در بحرین به او خبر داده‌اند که اجازه مداحی را ندارد. وزارت کشور بحرین دلیل ممنوعیت مداحی او در این کشور را مشخص نکرده و فقط به او گفته است که مداحی اش در این کشور ممنوع است.
فیلم کامل مداحی و قرائت دعای توسل توسط آقای حاج مهدی سماواتی در اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ