معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: در دولت سیزدهم، برای اولین بار، جهت‌گیری تسهیلات نظام بانکی معطوف به دهک‌های پایین جامعه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از اجرایی شدن قوانین اتحادیه اروپا که شرکت های بزرگ را ملزم می کند نظارت بیشتری بر محتوای آنلاین کنند، اپ تیک تاک دسترسی به نرم افزار تحقیقات خود را برای محققان این منطقه باز کرد.
هدف کلی ایران می‌تواند حداقلی از تنش‌زدایی با امریکا به موازات تنش‌زدایی با عربستان و دسترسی به منابع ارزی بیشتر باتوجه به شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور باشد. محیط منطقه‌ای نیز امروز برای این توافق ضمنی مساعد است. تفاهم حاصله با عربستان می‌تواند به «تفاهم» مدنظر با امریکا کمک کند. مواضع اسراییل نیز که بر سیاست داخلی امریکا تاثیر دارد، تاکنون ضدونقیض بوده است. برمبنای گزارش‌های خبری، «توافق نامکتوب» قرار است شامل طیفی از موضوعات شود.
من در شروع کارم خیلی دسترسی به همه چیز نداشتم و بیشتر کلیپ‌های مصطفی نظری را نگاه می‌کردم و از ایشان یاد می‌گرفتم. الگو‌های من تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا و دیداک گلر فوتسال بارسا هستند. معمولا همه گلر‌ها را دنبال می‌کنم و تلاشم این است از همه یاد بگیرم.
یکی از نکات قابل تامل در این گزارش مربوط به وضعیت کیفیت زندگی در لوکس‌‌‌ترین منطقه تهران است. برخلاف باور عموم، نمره منطقه یک تهران که شمالی‌‌‌ترین منطقه شهر و خوش آب و هواترین آن به واسطه قرارگیری در کوهپایه و البته واجد دسترسی تا حدودی بیشتر به سرانه‌‌‌های خدماتی و فضای سبز است، بدترین مقدار عددی فشار زیست محیطی به این منطقه اختصاص دارد.
ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
این طراحی منظره‌ای خیره کننده از جنگل بارانی را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. در نهایت، طبقه دوم یا "طبقه خصوصی" شامل اتاق خواب و حمام است که برای صرفه جویی در فضا و ایجاد حریم خصوصی بیشتر تنها از طریق نردبان قابل دسترسی است.
ربات شارژ خودکار ما به شارژ آسان‌تر و راحت‌تر خودرو‌های برقی به ویژه در محیط‌های تاریک کمک می‌کند. این ربات باعث راحتی دسترسی به ویژه برای افرادی با مشکلات تحرکی خواهد شد. ما به توسعه بیشتر ACR برای بهبود ایمنی و رفاه مالکان خودرو‌های برقی ادامه می‌دهیم
سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند: تعاملات بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران با روحیه همکاری و با رعایت کامل صلاحیت‌های آژانس و حقوق و تعهدات جمهوری اسلامی ایران بر اساس موافقتنامه‌های جامع پادمانی صورت خواهد پذیرفت. در خصوص مسائل پادمانی باقی‌مانده مربوط به سه مکان، ایران آمادگی خود را برای ادامه همکاری و ارائه اطلاعات و دسترسی بیشتر به منظور رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده اعلام کرد. ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برنامه‌های ما بیشتر به این سمت و سو است که مردم دسترسی آسان به ورزش داشته باشند.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه در امر ازدواج، شغل و مسکن آنها، گفت: تسهیل ازدواج جوانان با تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن در دستور کار دولت است.
با تجزیه و تحلیل صدا‌هایی که نهنگ‌ها تولید می‌کردند، دانشمندانی که روی این مطالعه کار کردند دریافتند که نهنگ‌ها از این قابلیت در صدای خود بیشتر استفاده می‌کنند. این به آن‌ها امکان دسترسی به فالستو را می‌دهد، که به آن‌ها امکان می‌دهد سوت‌های بلند خود را در محدوده صدای سینه‌ای و آوازی که محل ایجاد این پژواک است بسازند.
عاملی گفت: بعضی از کارخانه داران قیمت را بالا می‌برند تا به فروشنده جزء تخفیف بیشتری بدهند تا انگیزه خرید برای فروشنده جزء درست شود و از این طریق کارخانه، فروشنده جزء را بر مردم مستاصل مسلط میکند همه این‌ها دزدی از سفره مردم است.
رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تاکید کرد.
رئیس‌جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تأکید کرد.
در مقایسه با ویژگی آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده، یک iCloud Shared Photo Library طراحی شده است تا به افراد کمتری دسترسی بیشتری به عکس‌ها و ویدیو‌ها بدهد. مثلا به والدینی فکر کنید که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک می‌گذارند، یا گروهی از دوستان در حال جمع‌آوری عکس‌ها و فیلم‌هایی از تعطیلات مشترک هستند.
وزیر ارتباطات: سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده / سرعت دسترسی به سایت های داخلی بیشتر از سایت های خارجی ست / شبکه ملی اطلاعات در گستره ی جغرافیایی ایران است، اینترنت هم یکی از خدماتش است
دیسکورد یک پلتفرم ارتباطی است که بیشتر گیمرها از آن استفاده می‌کنند و می‌توان در آن با دیگران چت کرد یا جلسات صوتی داشت.
کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
من باور دارم ریشه تفکر آنانی که با طرح‌هایشان نمی‌گذارند مردم آزادانه اعتقادات، نظرات، باورها و اطلاعاتشان را منتشر کنند و مانع دسترسی به اطلاعات می‌شوند، نه اعتقاد است و نه وحشت بلکه منفعت است نه اینکه اعتقاد اصلاً نباشند، می‌خواهم بگویم الآن دوز منفعت‌طلبی در این تصمیمات خیلی بیشتر است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: هرچه بیشتر محدودیت داشته باشیم، [توضیحمان]به جامعه جهانی در زمینه وضعیت فعلی مواد هسته‌ای در ایران از باورپذیری و اطمینان کمتری برخوردار خواهد بود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد باتوجه به افزایش تقاضا مجرد‌ها برای سکونت در اتاق‌های مجردی، تعداد این خوابگاه‌ها در شهر روزبه‌روز بیشتر از پیش می‌شود. شمال و جنوب‌شهر هم فرقی نمی‌کند؛ از ظفر، تجریش و جردن گرفته تا میدان انقلاب، مولوی و پامنار با موقعیت‌های دسترسی و امکانات مختلف.
گروه هفت در تلاش است تا با وضع محدودیت های بیشتر علیه روسیه، عدم دسترسی به منابع انرژی از این کشور را جبران کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ