ربات شارژ خودکار ما به شارژ آسان‌تر و راحت‌تر خودرو‌های برقی به ویژه در محیط‌های تاریک کمک می‌کند. این ربات باعث راحتی دسترسی به ویژه برای افرادی با مشکلات تحرکی خواهد شد. ما به توسعه بیشتر ACR برای بهبود ایمنی و رفاه مالکان خودرو‌های برقی ادامه می‌دهیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با عرضه خودروی ملی ترکیه به نام «توگ» به بازار داخلی، تقاضا برای خودرو‌های برقی بیش از پیش، به‌ویژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۳ و در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به سرعت افزایش یابد.
اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت‌های ویژه‌ای برای خودرو‌های برقی و هیبریدی شارژی دارد. این اپلیکیشن اطلاعاتی کاربردی از قبیل مکان ایستگاه‌های شارژ، نوع پورت و تعداد پورت‌های آزاد و سرعت شارژ را نمایش می‌دهد.
مصری‌ها درحال راه‌اندازی و گسترش زیرساخت‌های لازم برای شارژ خودرو‌های برقی هستند. تعداد ایستگاه‌های شارژ در این کشور اکنون به رقم ۴۴۰ واحد می‌رسد.
دوم مردادماه رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر صمت و کشور، مجوز واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ کرد تا در هفته های آینده، آیین نامه مربوطه تهیه شود. در ادامه وزیر صمت نیز در گفتگویی اعلام کرده است: اولویت ما واردات خودرو‌های برقی است.
نوسانات زیاد دمای بیرون می‌تواند طول عمر باتری‌های خودرو‌های برقی را در صورت پارک شدن بیرون از پارکینگ کاهش دهد. اما یک روکش جدید آزمایشی می‌تواند با کاهش تغییرات دما، چنین آسیبی را به حداقل برساند.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
منابع خبری از ورود خودرو‌های برقی لوسید به خیابان‌های شهر ریاض عربستان خبر دادند.
سری آیفون 15 از فناوری باتری پشته‌ای استفاده خواهد کرد. در این فناوری از تکنیکی به نام ورقه‌سازی برای تولید باتری‌ها استفاده می‌شود.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
این خودروساز کره‌ای که به دلیل تولیدات اقتصادی و ارزان قیمت خود شناخته می‌شود به یکی از مبتکران خودرو‌های برقی تبدیل شده است.
آنطور که مرسدس بنز وعده داده، سلول‌های باتری EQG به‌لطف تکنولوژی نوین Sila Nanotechnologies بیست الی چهل درصد چگالی انرژی بیشتری خواهند داشت.
عربستان سعودی قصد دارد از طریق خودرو‌های الکتریکی خودران به راهکاری پایدار، ایمن و یکپارچه دست یابد که علاوه بر افزایش تردد در شهر‌ها و بین شهرها، آلایندگی کربن را به صفر برساند.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
EX۹۰ جدیدترین محصول ولوو، به عنوان پرچمدار خودرو‌های برقی این شرکت معرفی شده است.
رئیس تاتاموتورز گفت: گذار به خودرو‌های الکتریکی در هند بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنیم اتفاق می‌افتد و ما مطمئن هستیم که استراتژی درستی را انتخاب کرده‌ایم.
تاکسی هوایی XPeng X۲ که توسط شرکت هوانوردی XPeng مستقر در گوانگژو توسعه یافته یکی از ده‌ها پروژه خودرو‌های پرنده در سراسر جهان است.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
هنر مبتنی بر هوش مصنوعی، لنز‌های تماسی چشمی واقعیت افزوده، تسلط بر انرژی خورشیدی و رقابت برای بهبود تولید خودرو‌های برقی واقعیت‌های ما را تغییر می‌دهند.
سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه دربرخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودرو‌ها فاقد حجاب و پوشش لازم و مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را درخصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.
رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.
اجباری شدن خدمات پس از فروش لوازم خانگی، ارزان شدن روغن خوراکی، حذف قرعه کشی برای فروش برخی از خودروها و عدم افزایش قیمت لوازم خانگی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ