کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«بایدن» لایحه افزایش سقف بدهی دولتی آمریکا را امضاء کرد تا از تعطیلی دولت این کشور جلوگیری شود.
«بایدن» لایحه افزایش سقف بدهی دولتی آمریکا را امضاء کرد تا از تعطیلی دولت این کشور جلوگیری شود.
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن استقبال از تصویب لایحه افزایش سقف بدهی در مجلس نمایندگان این کشور، از مجلس سنا خواست هر چه سریعتر این لایحه را تصویب کند.
مجلس نمایندگان آمریکا توافق بین «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب‌الاجل پنجم ژوئن تصویب کرد.
گروهی از قانونگذاران آمریکایی لایحه ای در هفته گذشته ارائه کردند تا به طور رسمی اجازه ندهند هوش مصنوعی تسلیحات هسته ای به فضا پرتاب کند.
آمریکا در لایحه ای که برای محدودسازی فناوری ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین و ایران ارائه شده جریمه ای معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان برای خاطیان در نظر گرفته است.
دولت آمریکا  برای محدودکردن انحصار تبلیغات آنلاین فقط به شکایت ازشرکت هابسنده نمی کند. گروهی ازسناتورهالایحه ای را باهدف تجزیه کسب وکار تبلیغات شرکت هایی مانند گوگل و متا ارائه کرده اند.
آمریکا با ارائه لایحه ای جدید سعی دارد محصولات و سرویس های ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین، ایران، کره شمالی، روسیه، کوبا، ونزوئلا را محدود کند.
«رند پائول» سناتور جمهوریخواه کنگره آمریکا تلاش برای ممنوعیت سریع اپ چینی تیک تاک را مسدود و دلیل آن را نگرانی درباره آزادی بیان و برخورد نامتوازن با شبکه های اجتماعی اعلام کرد.
سناتورهای آمریکایی از لایحه حفاظت از داده های آنلاین کاربران منصرف نشده اند. برایان شاتز سناتور هاوایی و ۱۸ سناتور دیگر قانون حفاظت از داده سال ۲۰۱۸ میلادی را دوباره ارائه کردند .
۲ سناتور آمریکایی تصمیم دارند لایحه ای ارائه کنند که به دولت اجازه می دهد محصولات فناوری خارجی مانند اپ تیک تاک را ممنوع یا مسدود کند.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
بایدن لایحه بودجه ۱.۷ تریلیون دلاری آمریکا را شامل ۴۴.۹ میلیارد دلار کمک به اوکراین امضا کرد.
بایدن لایحه ۸۵۸ میلیارد دلاری  بودجه دفاعی آمریکا را امضا کرد.
سنای آمریکا لایحه ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیوئی تیک تاک را در همه تلفن‌ها و دستگاه‌های دولت فدرال آمریکا تصویب کرد.
مارکو روبیو سناتور آمریکا دیروز لایحه ای با پشتیبانی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه برای ممنوعیت اپ تیک تاک ارائه کرد.
کنگره آمریکا لایحه ای را برای جلوگیری از اعتصاب در بخش راه آهن و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد این کشور تصویب کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور به فشار‌های بین‌المللی که توسط آمریکا علیه ما طراحی شده است، اشاره کرد و گفت: این وضعیت، دقت در این گونه اسناد بین المللی را بیشتر می‌کند و از این رو لایحه معاهده پاریس در حال بازبینی است و به عنوان معاونت حقوقی گفتگو‌های لازم و جلسه‌هایی را با بخش‌های مختلف تصمیم‌گیر درخصوص الحاق به کنوانسیون پاریس انجام داده ایم و نظرات کارشناسی دستگاه‌ها را درخواست و احصاء کردیم و نظارت کارشناسی اعلام شده است.
رئیس جمهور آمریکا با هدف فعال نگه داشتن جریان ارسال کمک نظامی و مالی به کی‌یف، لایحه‌ای را برای جلوگیری از تعطیلی موقت دولت این کشور تصویب کرد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا لایحه‌ای را برای افزایش حمایت از تایوان ارائه کرد.
گروهی از قانونگذاران آمریکایی نسخه اصلاح شده لایحه ای را ارائه کردند که هدف آن تسهیل مذاکره رسانه های خبری با پلتفرم هایی مانند گوگل و فیس بوک است.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ