رئیس جمهور با تاکید بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه در امر ازدواج، شغل و مسکن آنها، گفت: تسهیل ازدواج جوانان با تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن در دستور کار دولت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان با آمادگی 100 درصدی در اربعین، تسهیل تردد زائران را در اولویت کاری خود قرار داده اند.
بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه در ایام اربعین ۷ گذرگاه مرزی برای تردد زائران و مواکب پیش بینی شده، گفت: در نشست با همتایان عراقی، برای تسهیل تردد زائران تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی محورهای تسهیل پرداخت وام ازدواج از جمله صفر شدن صف متقاضیان تا پایان تابستان سال جاری را به وی ابلاغ کرد.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از هموار شدن زمینه‌های اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌های مدیریت فناوری و نوآوری در شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی بر اهمیت و اولویت وام ازدواج و ضرورت تعیین تکلیف متقاضیان در صف دریافت این تسهیلات در سال جاری تاکید کرد.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
در شرایطی هستیم که نیاز داریم حوزه‌ی دانش بنیانی کشور را به صورت حداکثری گسترش دهیم و اجازه دهیم هر کسی که می‌تواند کوچکترین اقدامی برای رشد اقتصاد کشور انجام دهد، مجوز دانش بنیانی دریافت کند. باید تمام بستر‌ها را به صورت حداکثری فراهم کنیم تا هر شرکتی که امکانش را دارد، بتواند وارد حوزه‌ی دانش بنیانی شود.
کاربران برای پرداخت عوارض آزادراهی از طریق آیتول می ­توانند به سادگی و تنها با وارد کردن شماره پلاک و تلفن همراه مالک خودرو در سامانه آیتول، عوارض خودروی خود را پرداخت کنند.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
گروهی از محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی یک دستگاه خوانش داده های الکتروشیمیایی ابداع کرده اند که داده های عملیات حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی را روی موبایل نمایش می دهد.
«میز امداد» نرم‌افزار «هامون» با هدف رفع مشکلات نرم‌افزاری مشتریان از سوی بانک مرکزی راه‌اندازی شد.
«میز امداد» نرم‌افزار «هامون» با هدف رفع مشکلات نرم‌افزاری مشتریان از سوی بانک مرکزی راه‌اندازی شد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به احیای قانون تسهیل ازدواج گفت: پرداخت وام ازدواج رشد ۳۵ درصدی داشته است.
افزایش بیش از دو برابری هزینه ثبت ازدواج؛ بفرمایید «حمایت»!هرچه شعار‌ها در خصوص تسهیل ازدواج جوانان پررنگ‌تر می‌شود و حتی جامه قانون می‌پوشد، واقعیت چیز دیگری نشان می‌دهد!
در شرایطی که بانک مرکزی بر تسهیل و تسریع در روند پرداخت وام ازدواج تاکید دارد، همچنان برخی بانک‌ها برای دریافت ضامن، سخت‌گیری دارند و فقط کارمند رسمی را به‌عنوان ضامن قبول می‌کنند.
بانک آینده به‌منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام و تسهیل ازدواج جوانان عزیز کشورمان همواره در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، نقش‌آفرینی مطلوب و مثبتی را دارد.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ