رئیس‌جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: دسترسی به اطلاعات و محصولات استاندارد بین المللی در بخش هواشناسی هوانوردی باید برای همه کشورها امکانپذیر باشد.
رئیس جمهور برزیل با امضای فرمانی، دسترسی به سلاح گرم در این کشور را محدود کرد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور از آمادگی این سازمان برای همکاری با رصدخانه کشاورزی ایران برای دسترسی به اطلاعات مکانی اراضی کشاورزی خبر داد.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مساله اصلی قانون جدید دیوان عدالت اداری تسهیل دسترسی مردم به حقوق شهروندی است
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان با انعقاد تفاهم نامه ای فراهم شد.
محدودیت دسترسی به اینترنت در برخی از کشور‌های دنیا، ممکن است کار را برای توریست‌ها برای بهره‌گیری آزادانه از اینترنت و رسیدن به وب‌سایت‌های مدنظرشان سخت کند. در کشور ما بحث آماده‌سازی و ارائه سیم کارت مخصوص توریست‌ها مطرح شده که به آن‌ها امکان دسترسی آزادانه و بدون محدودیت به اینترنت را خواهد داد.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه در امر ازدواج، شغل و مسکن آنها، گفت: تسهیل ازدواج جوانان با تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن در دستور کار دولت است.
محدودیت دسترسی به اینترنت در برخی از کشور‌های دنیا، ممکن است کار را برای توریست‌ها برای بهره‌گیری آزادانه از اینترنت و رسیدن به وب‌سایت‌های مدنظرشان سخت کند. در کشور ما بحث آماده‌سازی و ارائه سیم کارت مخصوص توریست‌ها مطرح شده که به آن‌ها امکان دسترسی آزادانه و بدون محدودیت به اینترنت را خواهد داد.
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،‌ آموزش و ترویج آن کشاورزی گفت: از مولفه‌های امنیت غذایی، دسترسی اقتصادی است و محصولات شیلاتی در این زمینه نیاز به تحقیق و توسعه دارد.
رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تاکید کرد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: روز قبل از آزمون‌های نهایی پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم تا کار تکثیر و شخصی سازی پاسخ برگ‌ها انجام شود.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند را باید آزاد کرد نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم، اما مردم دسترسی نداشته باشند.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حل مشکلات معیشتی مردم را اولویت کار دولت دانست و گفت: در پرتو انقلاب اسلامی باید دسترسی به مسئولان آسان باشد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان‌پذیر نیست بلکه باید انگیزه‌ای را برای انتقال کاربران و به پلتفرم‌های داخلی فراهم کنیم.
رئیس قوه قضائیه دستوراتی را در رابطه با ضرورت تسهیل دسترسی مردم به دارو صادر کرد.
صالح آبادی رئیس بانک مرکزی گفت: با توجه به وفور ارزی ما کانال های دسترسی مردم برای خرید ارز را تسهیل کردیم تا بدون اینکه ازدحامی در جایی اتفاق بیفتد ارز مورد نیاز خود را خریداری کنند.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: مشکل گوگل پلی دسترسی و استاندارد اپ ها نیست، مشکل اصلی بر سر رقابت و انحصار شکنی است.
رئیس جمهور گفت: اگر می‌گوئیم رشد اقتصادی قریب به بیش از پنج درصد داریم، حتماً دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصد که هدف‌گذاری شده قابل دسترسی است.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه سهولت دسترسی مردم به خدمات نظام بانکی جزو اولویت های بانک مرکزی است، گفت: ما از هر ابزاری در راستای تسهیل دسترسی مردم به نظام بانکی حمایت می کنیم.
ایجاد اختلال در اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپ در حالی گزارش می‌شود که ابراهیم رییسی در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، به صراحت عنوان کرده بود که چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت او نخواهد بود.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ