جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چای سبز، چای سیاه و حتی چای سفید هرکدام به نحوی دارای خواص پیشگیری از سرطان هستند. بر اساس یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، چای سیاه توانایی القای آپوپتوز (مرگ سلولی) در سلول‌های سرطانی در روده بزرگ انسان را دارد.
تلاش‌های اوکراین برای پیوستن به ناتو مساله جدیدی نیست. سال‌های سال است که اوکراین بین سیاست پیوستن و نپیوستن به ناتو در نوسان است. ویکتور یوشچنکو، رئیس‌جمهور سابق این کشور خواهان ورود به ناتو بود، اما پس از حمله روسیه به گرجستان، اوکراینی‌ها به دنبال کردن این سیاست بی‌میل شدند. جانشین وی، ویکتور یانوکوویچ، هرگونه تمایل برای عضویت را کنار گذاشت و روابط نزدیکتر با روسیه را ترویج کرد، حتی موافقت کرد که مسکو به اجاره یک بندر دریایی دریای سیاه در کریمه ادامه دهد.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
مطالعات نشان می‌دهد که نوشیدن چای سیاه به کاهش وزن کمک می‌کند. یک مطالعه منتشر شده در مجله Food & Function نشان داد که در بین ۱۱۱ شرکت کننده بزرگسال، کسانی که سه فنجان چای در روز به مدت ۳ ماه می‌نوشیدند، کاهش قابل توجهی در وزن و سایز دور کمرشان داشتند. محققان معتقدند چای سیاه، متابولیسم چربی را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند میکروبیوم روده را برای کاهش وزن بهبود ببخشد.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
مهاجری نوشت: دعوای شدیدی راه افتاده بر سر اینکه هیات ۷ نفره می‌خواهند بدون هیچ جساب و کتابی اموال دولت را بفروشند. یکسال و نیم پیش که خود دولت را مفت مفت به جماعت پایداریچی فروختند و حتی یک پول سیاه بابتش نگرفتند صدای هیچکس در نیامد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند چون قلب‌های مردم را خداوند محافظت کرد.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی‌تر عمل می‌کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
سردار سلامی گفت: بیخود خواب آشفته نبینید، اینجا مردان و زنان قدرتمندی از انقلابشان دفاع می‌کنند که جبل راسخ هستند و حتی اگر کوه‌ها بلرزند، آنها نمی‌لرزند؛ این نظام مستحکم‌تر از تمام نظام‌های عالم است.
ایران نوشت: در تجمع غیرقانونی جمعه اخیر که پس از اظهارات تفرقه‌انگیز امام جمعه مسجد مکی صورت گرفت، فیلمی از حضور زنان به‌اصطلاح معترض بلوچ منتشر شد که با لهجه تهرانی شعار می‌دادند. جالب اینکه برخی از این افراد حتی لباس سنتی زنان بلوچ را هم بر تن ندارند و صرفاً یک چادر سیاه پوشیده‌اند. لهجه غیربومی این زنان که تعدادشان اندک و کمتر از انگشتان دو دست بود، به‌گونه‌ای بود که تعجب کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در این ۴۴ سال نتوانستند حی یک پیروزی را برای خود رقم بزنند و اگر یک پیروزی داشتند، همه جهان را پر می‌کردند.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
سردار سلامی: برنامه‌های مختلفی مثل استفاده از پیام رسان‌های داخلی و موتور جستجو در حال انجام است، که دولت قبلی اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در این زمینه نداشت و حتی یکی از موسسات ما را، که به دنبال استقلال در فضای مجازی بود، ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد.
شاخص کل بورس شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
دبیر کل حزب کارگزاران درباره رایزنی اصلاح طلبان با شورای نگهبان برای حل و فصل مساله رد صلاحیت ها گفت: شورای نگهبان کاره‌ای نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته می شود. رایزنی با شورای نگهبان بی فایده است چرا که شورای نگهبان تصمیم گیری نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ