وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز اعلام کرد: ناتو با تسریع روند عضویت اوکراین موافقت کرده است.
سلطانی گفت: به نظر من این سفر نمی‌تواند حتی دستاورد سیاسی خوبی برای کشور داشته باشد. البته باید گفت که سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، دیگر آن کشور‌هایی که ایران به لحاظ سیاسی روی آن‌ها حساب می‌کرد، نیستند. چرا که قبلا کشور‌هایی مانند بولیوی تحت حاکمیت او مورالس یا اکوادور هم قرار داشتند که این دو کشور چندسالی است با تغییر دولت‌های آن‌ها از دایره ارتباط سیاسی ایران در امریکای لاتین خارج شده‌اند.
وزیر خارجه اوکراین مدعی شد که این کشور آماده آغاز ضد حملات خود علیه روسیه است.
برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
وزیر خارجه اوکراین مدعی شد این کشور دریافت جنگنده‌های اف-۱۶ از غرب را نهایی کرده است.
با اعلام باشگاه اتحاد کلبا، قرارداد فرهاد مجیدی با این باشگاه تمدید شد.
وزیر خارجه اوکراین می گوید تاخیر در ارسال تسلیحات نظامی به این کشور به قیمت جان نظامیان اوکراینی تمام می شود.
وزیر خارجه اوکراین می گوید با توجه به طولانی شدن جنگ در این کشور، ارسال سلاح به کی یف لازم است ادامه یابد.
وزیر خارجه اوکراین می گوید این کشور با پیوستن به ناتو بهترین تضمین امنیتی را دریافت خواهد کرد.
کوبا با میزبانی از دیپلمات ارشد ایران سیاست «تعامل» ایالات متحده را به سخره می‌گیرد. به نظر می‌رسد سخت گیری علیه حاکم نظامی کوبا موضوع مهمی در ذهن بایدن نیست. دولت او ماه هاست که نشان داده قصد دارد فشار تحریمی وارد شده بر حکومت کوبا را کاهش دهد
چه شده که همچنان در مسیر مناسباتی کارساز صرف‌نظر از همه پست و بلندها، تجربه‌ها، میوه‌های رسیده و نا‌رسیده و مهم‌تر پشت به بازیگران اصلی جامعه جهانی و حتی بازیگران منطقه‌ای به همان نقطه صفر آغازین رسیده‌ایم و همچنان ناگزیر از تکرار سفر‌هایی نه چندان ثمربخش و دلگرم‌کننده؛ همچنان اختراع دوباره چرخ؟!
احضار علی مبخوت، بهترین گلزن ملی و لیگ امارات به خدمت سربازی، الجزیره را دچار چالشی جدی در خط حمله کرده است.
وزیر خارجه اوکراین تاکید کرد اگر اروپا به دنبال تضمین امنیت خود است باید به ارسال سلاح به این کشور ادامه دهد.
علیرغم سرکوب وحشیانه اعتراضات سال گذشته از سوی حکومت کوبا تعداد بیش‌تری از کوبایی‌ها اکنون جرات پیدا کرده‌اند تا خشم خود را ابراز کنند. پس از قطع برق در جریان وقوع طوفان ایان صد‌ها نفر برای اعتراض به خیابان‌ها ریختند و بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها کوبیدند و فریاد زدند: «ما نور می‌خواهیم! آزادی» و شعار‌های دیگری علیه سیستم سیاسی کوبا را سر دادند.
وزیر خارجه اوکراین امروز در سخنانی ادعا کرد: هیچ نشانه‌ای از تمایل مسکو برای برگزاری گفتگوهای فیمابین با کی یف وجود ندارد!
بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان تلفنی با همتای اوکراینی خود دیمترو کولبا گفتگو کرد.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
وزیر ‌خارجه اوکراین در رایزنی با وزیر خارجه جدید ایتالیا اعلام کرد: اولویت کی یف دریافت سریع سامانه‌های پدافند هوایی است.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
ماجرای فوت اسرا پناهی، دختر اردبیلی که از سوی رسانه‌های معاند خارج از کشور ادعا شده بود در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور به او ضربه وارد شده بود، رخدادی بود که در یک هفته گذشته کانون اصلی توجهات رسانه‌ای را به خود معطوف کرده بود. روایت‌های مختلفی در ارتباط با این ماجرا مطرح شده بود، اما ورود علی دایی، بیش از بیش توجهات و جنجال‌ها را پیرامون این موضوع افزایش داد
وزیر خارجه آمریکا امروز از گفتگو با دیمیتری کولبا همتای اوکراینی خود پیرامون حملات تلافی جویانه روسیه به کی یف خبر داد.
وزیر خارجه کوبا اعلام کرد که کشورش حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ