«سامان صیدی» در صحنه‌ای از تظاهرات دستگیر نشده است، گویا فردا یا پس‌فردای تظاهرات، ۴ یا ۵ صبح در خانه یکی از دوستانش دستگیر می‌شود. نکته بسیار مهم دیگر که در پرونده وجود دارد و می‌تواند واقعا محاربه نباشد این است که سامان حتی یک خراش به یک انسان نینداخته است؛ نه در فیلم، نه در پرونده و نه در حکمش هیچ اقدامی علیه جان مردم و ماموران انجام نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم امید عراق توضیحاتی را درباره وضعیتش با استقلال ارائه کرده؛ او می گوید مشکل او فنی نیست.
وکیل محمد قبادلو از نقض حکم موکلش در شعبه اول دیوان عالی کشور خبر داد.
گسترش روابط با همسایگان، دستاورد‌های علمی، وضعیت مسکن یا حتی گرانی مرغ و گوشت، موضوعات بهتری برای صحبت هستند، تا حجاب که سخن گفتن درباره آن در شرایط کنونی، نیازمند تدقیق بیش از پیش است. اصلاً مگر قرار است وضعیت حجاب، با سخنرانی‌های غیرکارشناسی به صورت متکلم وحده حل شود؟! ناهنجاری اجتماعی یک دغدغه مردمی است و با رویکرد‌های مردمی هم در کنار اقدامات عملی حاکمیت، و نه صحبت‌های یک طرفه، حل می‌شود.
یکی از وکلای نیلوفر حامدی درباره روحیه او پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت، می‌گوید: «در همان ملاقات حضوری هم موکلم با روحیه بسیار قوی، مصرانه تاکید داشت که هیچ فعالیتی خارج از حرفه خبرنگاری نکرده است و همه فعالیت‌هایش در چارچوب قانون بوده است.»
به نوشته ریانووستی، وکیل ترامپ اظهار داشت: «این قطعا فقط درباره پرداخت حق‌السکوت است. این همان چیزی است که این پرونده را از بسیاری جهات واقعاً مضحک کرده است. در واقع این یک پرونده [کیفری]نیست و هیچ جرمی اتفاق نیافتاده است. این یک پیگرد سیاسی است».
وکیل مدافع توماج صالحی گفت که پرونده موکلش را بطور کامل خوانده و آماده برگزاری دادگاه است.
وکیل فائزه هاشمی در توئیتی درباره علت دستگیری و مجازات موکلش توضیحاتی را داد.
وکیل مدافع فائزه هاشمی از محکومیت موکلش به ۵ سال حبس خبر داد.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.
مدیربرنامه اشرف حکیمی جدایی موکلش را تکذیب و اعلام کرد او در پاریس خوشحال است.
وکیل مدافع ماهان صدرات از توقف اجرای حکم موکلش خبر داد.
وکیل مدافع فائزه هاشمی از برگزاری جلسه دادگاه موکلش در چهارشنبه هفته گذشته خبر داد.
وکیل فائزه هاشمی عناوین اتهامی موکلش را اعلام کرد.
وکیل مدافع پروانه سلحشوری در توئیتی نوشت: دیروز با موکلم به شعبه ۳ دادسرای اوین رفتیم اتهام‌های اجتماع و تبانی و فعالیت تبلیغی به موکلم تفهیم شد.
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
موکل برای پیگیری تخلفات وکیل باید به کانون وکلایی که پروانه وکیل در آنجا صادر شده است مراجعه کند، در این صورت تشخیص موجه و مورد قبول بودن شکایت موکل با دادسرای انتظامی وکلاست. رسیدگی به تخلفات وکیل در کانون محل صدور پروانه تنها در صورت تخلف از تمرکز امور وکالتی در شهری غیر از محل مجاز اعلامی در پروانه وکالت صادرشده، ممکن است.
وکیل شروین حاجی‌پور با تایید توئیت خود گفت: روند تحقیقات پرونده موکلم شروین حاجی‌پور محرمانه است فعلا در همین حد بدانید که قرار بازداشت به وثیقه تبدیل شده و ایشان آزاد شدند و کنار خانواده هستند.
وکیل مدافع امیر حسین مرادی از صدور حکم موکلش و دو نفر از متهمان حوادث آبان ۹۸ خبرداد.
وکیل مدافع سپیده رشنو از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبر داد.
امروز مطالبی همچون اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، پیش بینی مهم از روند بورس فردا، قیمت دلار در این صرافی‌ها گران شد، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا | دو خبر برای گروه خودرویی، نمادی که بعد دوسال با ۲۰ میلیون درصد رشد بازگشایی شد، افزایش سرمایه ۲۰۰۰ درصدی یک نماد، افزایش سرمایه ۱۹۰۰ درصدی نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کاهش نرخ بهره در ترکیه ادامه دارد
یکی از وکلای مصطفی تاجزاده با اشاره به این واقعیت که تاج‌زاده هرگز معتقد به براندازی نبود و همواره به دنبال اصلاح نارسایی‌های کشور از طریق روش‌های مصلحانه بوده است، پیگیری حقوقی این پرونده را ذیل قانون جرم سیاسی تفسیر و تعریف می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ