بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که ایران در سال ۱۴۰۱ از ۱۶۴ ملیت گوناگون و بنابراین از پنج قاره جهان گردشگر سلامت داشته است، یاد آور شد: البته تعداد گردشگران سلامت از برخی ملیت‌ها چند صدهزار نفر و شمار گردشگران سلامت برخی کشور‌ها نیز به ویژه از قاره‌ها و مناطق دوردست محدود بوده است.
پرتال تخصصی استخدام فوتبال جابز از پیشنهادات سرسام آور عربستانی برای استخدام مربیان پرده برداشت.
بوشهر- مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از کشته و مصدوم شدن پنج نفر براثر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور بوشهر به دیر خبر داد.
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
سازمان بهداشت جهانی از کشته شدن بیش از ۷۰۰ تن در جریان درگیری های مسلحانه در سودان طی یک ماه گذشته و زخمی شدن بیش از پنج هزار تن دیگر خبر داد.
وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی طی پنج ماه ابتدایی سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت، گفت: گردهمایی اربعین در نشست کارشناسان ارشد گروه پنج به صورت ویژه پرداخته شد.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
تراکتور در پرگل‌ترین بازی این هفته، با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشت.
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
عین‌اللهی یکی از وزرایی است که در طول یک‌سال و پنج ماه گذشته که سکانداری وزارت بهداشت را در دست گرفته است، تاکنون ۹ بار از تیغ تیز استیضاح گذشته و معلوم نیست که برای دهمین بار از این موقعیت عبور کند. وزیری که بسیاری عدم به‌کارگیری نیرو‌های متخصص و مجرب را یکی از محور‌های اصلی استیضاح او می‌دانند، اما استیضاح وزیر بهداشت محور‌های دیگری هم دارد
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: امسال ۶۱ هزار تن میگو از پنج استان برداشت شد که این عدد حدود ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
در شبکه پنج سیما فردی که زندگی خود را روایت می‌کرد، از کمک حضرت ابوالفضل به او زمانی که از این دنیا رفته بود، پرده برداشت.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از ارائه ۸۴۰ محصول فناورانه در هفتمین فن بازار ملی سلامت خبر داد و گفت: ۳ قرارداد سرمایه گذاری برای پنج محصول دانش بنیان منعقد شد.
وزیر بهداشت با بیان این‌که مجوز پنج واکسن کرونا تولید داخل در دولت سیزدهم صادر شد گفت: نظام سلامت نشان داد که سرعت رشد علمی ایران اسلامی روز به روز بیشتر شده است.
امسال وارد سومین سال خشکسالی شدید شده‌ایم. مقدار بارش‌های پاییز ۶۰ درصد کمتر از پاییز سال قبل و بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بود. حجم ذخایر پنج سدی که تهران را تعذیه می‌کنند، به ۳۰۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته که همه این میزان هم قابل استحصال نیست. هم‌اکنون وزارت نیرو برای تامین آب مورد نیاز پایتخت چاه‌هایی که پیش‌تر در اختیار کشاورزان قرار داشت را وارد مدار کرده و از آب اختلاطی پنج سد و چاه‌های موجود، نیاز تهران را تامین می‌کند. بیش از سه میلیون مترمکعب نیاز روزانه تهران است که بیش از یک میلیون مترمکعب آن از چاه‌ها برداشت می‌شود.
محققان دانشگاه علوم و بهداشت اورگان آمریکا دریافته‌اند که مکمل‌های ویتامین C برای زنان باردار که نمی‌توانند سیگار را ترک کنند، عملکرد راه‌های هوایی و سلامت تنفسی فرزندانشان را تا سن پنج سالگی بهبود می‌بخشد.
مدیرگروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت خوزستان اعلام کرد: بیماری سرخک با عوارض جدی نیز همراه است به گونه‌ای که حدود یک تا ۵ درصد موارد می‌تواند سبب مرگ بیمار نیز شود. مهم‌ترین عوارض این بیماری عفونت ریه، عفونت مغز، اسهال و نابینایی و اختلال شنوایی هستند. قبل از استفاده واکسن، بیماری در کلیه جوامع شاید بود و هر سه تا پنج سال به علت تجمع افراد حساس، همه‌گیری ایجاد می‌کرد.
کارشناس فوتبال گفت: آن چیزی که از ۳ هفته ابتدایی لیگ می‌توان برداشت کرد این است که ۴ تیم به شکلی جدی تر از دیگران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
تایباد ـ رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: پنج عضو یک خانواده در یک استخر کشاورزی در جنوب شهرستان تایباد غرق شدند.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در حمله امروز هشت نفر از جمله یک دختر بچه پنج ساله به شهادت رسیده و ۴۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ