مدیرگروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت خوزستان اعلام کرد: بیماری سرخک با عوارض جدی نیز همراه است به گونه‌ای که حدود یک تا ۵ درصد موارد می‌تواند سبب مرگ بیمار نیز شود. مهم‌ترین عوارض این بیماری عفونت ریه، عفونت مغز، اسهال و نابینایی و اختلال شنوایی هستند. قبل از استفاده واکسن، بیماری در کلیه جوامع شاید بود و هر سه تا پنج سال به علت تجمع افراد حساس، همه‌گیری ایجاد می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
تراکتور با این نفرات لیاقت قهرمانی را دارد، این باور قلبی وینگر سرخ پوشان تبریزی است.
میسون گرینوود که همچنان منتظر تصمیم منچستریونایتد در مورد آینده‌اش است در حین تمرین در یک پارک دیده شد.
روغن‌های مفید برای قلب مانند روغن گیاهان و روغن سبوس برنج عالی هستند، زیرا می‌توانند دمای سرخ کردن تقریباً ۵۰۰ درجه فارنهایت را تحمل کنند. همچنین اگر در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت سرخ می‌کنید، می‌توانید به روغن بادام‌زمینی و روغن آفتابگردان یا روغن کانولا و سبزیجات هم فکر کنید.
مشاور ارشد پیشین بن‌سلمان و متهم ردیف اول قتل خاشقچی برای اولین‌بار از زمان قتل او در سال ۲۰۱۸، در انظار عمومی ظاهر شد. تصاویری از حضور قحطانی در یک گردهمایی اجتماعی در شهر بندر دریای سرخ «جده» اوایل هفته جاری در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و انتقادات بسیاری را به همراه داشت و همچنین حامیان او این اقدام وی را تحسین کردند.
کبد وظیفه تجزیه کربوهیدرات‌ها، تولید گلوکز و سم‌زدایی بدن را دارد. همچنین مواد مغذی را ذخیره کرده و صفرا ایجاد می‌کند که برای هضم و جذب درست مواد مغذی موجود در خوراکی‌ها لازم است. غذا‌ها و نوشیدنی‌های زیادی هستند که فرد می‌تواند برای محافظت از کبد مصرف کند. بهترین رژیم لاغری و تغذیه ممنوعه برای سلامت و تناسب اندام مبتلایان به کبد چرب شامل نوشابه، الکل، غذا‌های شور، چربی‌های اشباع، غذای سرخ شده، بیکن، سوسیس، گوشت‌های پخته شده و گوشت‌های چرب است.
سروش رفیع در دقیقه ۷۵ موفق شد گل سوم پرسپولیس به نساجی را وارد دروازه کند و همچنین گل چهارم پرسپولیس به نساجی توسط میلاد سرلک در دقیقه ۷۸ به ثمر رسید.
تلویزیون ملی افغانستان زیر نظر طالبان مصاحبه مولوی عتیق‌الله را پخش کرده است که می‌گوید: افغان‌ها حق دارند که از قهرمانی‌های قهرمانان خود و همچنین جنایاتی که به نام دموکراسی در ۲۰ سال گذشته انجام شده است، آگاه شوند. اولویت بر حفظ و به‌نمایش‌گذاشتن آثار جنگ با حکومت پیشین افغانستان و ناتو است و پس از آن، آثار باقی‌مانده از تهاجم ارتش سرخ شوروی پیشین در موزه به نمایش گذاشته شده است.
ریو فردیناند به کیلیان امباپه توصیه کرد منچستریونایتد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. او همچنین خطاب به شیاطین سرخ گفت که امباپه نسبت به هری کین گزینه به مراتب بهتری است.
با وجود انتقادهای شدید از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بعد از شکست تاریخی مقابل لیورپول اریک تن‌هاخ از او حمایت کرده و برونو همچنان کاپیتان دوم شیاطین سرخ خواهد بود.
مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
سیزدهمین هفته لیگ برتر زنان با چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های سریک گنبد، مس رفسنجان، طلوع مهر یزد و پیکان تهران برابر حریفان به پیروزی رسیدند.
این کارشناس گیاه‌پزشکی افزود: همچنین گیاه آدمک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود در درمان سرماخوردگی، روماتیسم، سرخک، التهاب، آرتریت، تسکین کمردرد، تب، عفونت‌ها، التهاب و ذات‌الریه نیز مؤثر است.
مطالعه تجربی جدیدی که توسط دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس انجام شده است، هرگونه امیدی که دانشمندان به وجود اکسیژن در گذشته سیاره مریخ داشته‌اند را ناکام می‌گذارد. با این حال، در این تحقیق گفته شده که همچنان ممکن است موجودات زنده‌ای در سطح سیاره سرخ وجود داشته باشند.
پیکان با غلبه بر ذوب آهن جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر والیبال زنان را حفظ کرد. همچنین سریک مس رفسنجان را شکست داد.
تمرینات پرسپولیس همچنان در غیاب ملی‌پوشان برگزار می‌شود و میلاد سرلک نیز به طور اختصاصی تمرین می‌کند.
میلاد سرلک که به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی خارج شد، همچنان تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد.
میلاد سرلک که به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی خارج شد، همچنان تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد.
اولین علائم سرخک تب بالا، آبریزش بینی، سرفه و قرمزی چشم است.
با توجه به مصدومیت میلاد سرلک، کامیابی‌نیا در جمع نفرات اصلی پرسپولیس باقی خواهد ماند.
روی کین، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، در قامت مجری تلویزیونی نیز همچنان حاشیه ساز است.
آزادگان ایران اسلامی دانش‌آموختگان مکتب و نهضت حسینی هستند؛ آزادگان ما در اسارتگاه‌های رژیم بعثی علی‌رغم همه شکنجه‌ها و سختی‌ها، همچنان ایثارگری و ازخودگذشتگی می‌کردند و عزت و حریّت را در آن اسارتگاه‌ها معنا کردند و حتی به مأموران صلیب سرخ جهانی نیز درس آزادگی و شرافت می‌دادند
آزادگان ایران اسلامی دانش‌آموختگان مکتب و نهضت حسینی هستند؛ آزادگان ما در اسارتگاه‌های رژیم بعثی علی‌رغم همه شکنجه‌ها و سختی‌ها، همچنان ایثارگری و ازخودگذشتگی می‌کردند و عزت و حریّت را در آن اسارتگاه‌ها معنا کردند و حتی به مأموران صلیب سرخ جهانی نیز درس آزادگی و شرافت می‌دادند
رئیس شورای عالی مالیاتی کشور گفت: ۵۰ درصد اقتصاد کشور از معافیت و شبه‌معافیت مالیاتی برخوردار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ