تایباد ـ رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: پنج عضو یک خانواده در یک استخر کشاورزی در جنوب شهرستان تایباد غرق شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرور سخنرانی‌ها و اظهارات مومن‌نسب وجود یک موضوع مشترک در گفته‌های او را اثبات می‌کند؛ او عموما آمار‌هایی را ارایه می‌دهد که منبعی ندارد به این معنی که با جست‌وجوی گفته‌های وی تنها همان اظهارات مومن‌نسب منبع قرار می‌گیرد.«ساخت ۵ اپلیکیشن بومی جایگزین برای اینستاگرام»، یا طرح داده‌هایی مشابه اینکه «۳۰درصد دانش‌آموزان به بازی‌های اینترنتی معتادند»، «۱۴۵ دلار در آمد اسراییل از عضویت هر کاربر در وایبر» یا «۱۲۰۰ آسیب روانی و جسمی در فضای مجازی شناسایی شده» از مواردی است که البته منبعی جز خود مومن نسب ندارد.
این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در عین حال گفت: این مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود.
وزیر امور خارجه با اشاره به حمایت ۵ کشور عضو بریکس از عضویت ایران در این گروه گفت:‌ منتظریم سازوکاری که برای پذیرش عضو جدید مورد توافق است را در آینده نزدیک به ما اعلام کنند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی و ۴ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه توسط این بانک در سال گذشته خبر داد.
چند کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی کشور به زیر ۵ هکتار رسیده است.
نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعت ۵:۳۲ بامداد، توئیتی هشدارآمیز منتشر کرد
عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امورزیربنایی سازمان بنادرودریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی این سازمان با تمدید وصدورمجوز ساخت وبهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبر داد.
عضو هیات عامل، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی ازموافقت کمیته صدورمجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبرداد
عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.
علی چگینی عضو شورای شهر اراک با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در کلان‌شهر اراک اظهار کرد: آلودگی هوا با توجه به پیامد‌های زیان‌آوری که به دنبال دارد به یکی از ملموس‌ترین مشکلات زیست‌محیطی کلان‌شهر‌ها تبدیل شده است، لذا شهرداری تنها ارگانی بوده است که برای کاهش آلودگی هوا بیشترین مسئولیت را بر عهده گرفته است.
اتهام ۵ متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) محاربه، افساد فی الارض، عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه باغی، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و معاونت در افساد فی الارض است.
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۵ برابری ترافیک پایتخت گفت: اقدامات جدی‌تر برای مقابله با آلودگی‌ هوا لازم است.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۵ برابری ترافیک پایتخت گفت: اقدامات جدی‌تر برای مقابله با آلودگی‌ هوا لازم است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که بر اساس آن نمایندگان از پنج وزیر دولت سوالاتی خواهند پرسید.
منابع محلی در شمال شرقی استان دیالی از هلاکت ۵ عضو گروه تروریستی داعش در درگیری با نیروهای ارتش عراق خبر دادند.
۵ عضو جدید به ترکیب مجمع تشخیص مصلحت اضافه شدند و افرادی مانند آیات جنتی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی و علی اکبر ناطق نوری که پیش از این در مجمع عضویت داشتند، در بین اعضا حضور ندارند.
رئیس کل گمرک ایران گفت: حجم تجارت خارجی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در ۵ ماهه سال جاری به رقم یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۳۹۴ هزار دلار رسید.
عضو کمیسیون امنیت ملی درباره مذاکرات برجامی گفت: مذاکرات ایران با ۵ کشور غربی یک مذاکرات بسیار پیچیده به لحاظ امنیتی، فنی و سیاسی است. این پرونده تقریبا ۳ دهه وقت دستگاه دیپلماسی ما و بسیاری از کشور‌های طرف مقابل را گرفته است، اما در مذاکرات اخیر به نظر می‌رسد روی آن چارچوب‌های اصلی که مدنظر طرفین است، توافق حاصل شده است.
کارمند یگان حفاظت ناحیه ۵ منطقه ۵ شهرداری تهران با اهدای عضو فرزندش به ۱۱ شهروند دیگر جان بخشید.
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به ۵ نفر از سران اصلاح طلب خواستار بیان مواضعشان نسبت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی شد.
خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم آور از مردی بود که به نظر می‌رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.
کامران ملکی از فارغ التحصیلان فیلمنامه نویسی مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است که سابقه ۵ دوره عضویت در هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران و یک دوره بازرسی خانه سینما و عضویت در شورایعالی خانه هنرمندان ایران را در کارنامه فعالیت صنفی خود دارد . وی هم اکنون عضو انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما و دبیر هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ