معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که ایران در سال ۱۴۰۱ از ۱۶۴ ملیت گوناگون و بنابراین از پنج قاره جهان گردشگر سلامت داشته است، یاد آور شد: البته تعداد گردشگران سلامت از برخی ملیت‌ها چند صدهزار نفر و شمار گردشگران سلامت برخی کشور‌ها نیز به ویژه از قاره‌ها و مناطق دوردست محدود بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
رایان رینولدز و راب مک‌الهنی 24 درصد از سهام تیم فرمول یک آلپاین را در قراردادی به ارزش 218.10 میلیون دلار به دست می‌آورند.
فورس ۱۲ تن، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و امپاور BD۳۰۰ کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون و امپاور BD۳۰۰ باری دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.
فورس ۱۲ تن، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و امپاور BD300 کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون و امپاور BD300 باری دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۸۰۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۳۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۲ هزار واحدی دست یابد.
شاخص کل بورس امروز با اصلاح ۱۵۷۰۰ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۱ هزار واحد رسید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۹۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۰۰۱۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۵۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۴۳۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۹۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۵۰۷۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
شاخص کل بورس چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۶۰۲۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۹۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۳۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد شده، ۵۰۰ هزار واکسن نیز در گمرک است و در حال ورود است و ۸۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا نیز ثبت سفارش شده است که تا شهریور ماه وارد می‌شود و مجموعا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن می‌شود.
سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.
امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ تعدادی از فعالان بازار سرمایه به مجلس رفتند تا با برخی نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون اقتصادی دیدار کنند. این متن توسط نیما میرزایی یکی از فعالان بازار سرمایه که در جلسه امروز حضور داشت نوشته شد.
به طور کلی به نظر می‌رسد که بازار تا فصل مجامع شرکت‌ها رفتار بهتری را نسبت به ۱۸ ماه گذشته از خود نشان دهد و می‌توان اعلام کرد که در صورت ثبات در قیمت‌های جهانی روند بازار در شرکت‌های صادراتی بسیار مثبت خواهد بود.
شاخص کل بورس شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ