مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
مسابقات والیبال ساحلی جایزه بزرگ دریاچه ارومیه با حضور ۲۶ تیم از پنج استان کشور به مدت ۲ روز در منطقه آق گنبد ایلخچی برگزار شد.
مؤسسه نیکوکاری مهرطه برگزار می کند: اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان منتشرشده در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در حوزه نوجوان، توسط مؤسسه نیکوکاری مهرطه، با همکاری پنج مؤسسه دیگر در تاریخ ۲۶ تیر ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
بلومبرگ می‌گوید مدیرعامل IBM مدعی شده است که هوش مصنوعی می‌تواند تا پنج سال آینده جای 7800 کارمند این شرکت را بگیرد.
آذری جهرمی گفت: از کار انداختن تمام فیلترشکن‌ها فقط در حماسه‌ها و اسطوره‌ها ممکن است که شما مثلا با پنج نفر جلوی لشکری بایستید و متوقفش کنید، اما در واقعیت ممکن نیست. امروز روی اس. اس. ال. تونل می‌زنند، اگر آن را محدود کنید بانک و امنیت شبکه می‌خوابد. فردا روی اچ. تی. تی. پی. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید. پس‌فردا روی دی. ان. اس. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید روی جای دیگری تونل می‌زنند.
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز بخاری در روستای حسین کلولی دزفول، پنج نفر مصدوم شدند.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
سردیس پنج برگزیده چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) در پارک فناوری پردیس نصب شد.
با حذف نام برخی بازیکنان جوان موفق در لیگ برتر برای جام جهانی، فرصت بزرگ تجربه اندوزی از آنها سلب شد.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، می‌گوید دوست دارد برای پنج دقیقه جای جو بایدن قرار بگیرد.
اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ در شهرستان سوسنگرد و مصدومیت پنج نفر خبر داد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، علیرغم دریافت جایزه یاشین باز هم از انتخاب‌ها در مراسم توپ طلا ناراضی بود.
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
وی که پنج بار نامزد جایزه اسکار در بخش صدا شده در واکنش به برنامه امسال آکادمی اسکار برای پخش نکردن مستقیم جوایز هشت شاخه از جوایز امسال از جمله بخش صدا از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی استعفا داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ