سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار ویدئویی جذاب و شاهکار از پیراهن خود برای فصل جدید لیگ برتر رونمایی کرد.
شبکه عصبی گوگل، Aloud، اکنون قادر به تکثیر ویدیوها به زبان های مختلف است. فقط ویدیو را آپلود کنید و هوش مصنوعی کل سخنرانی را به زبان مورد نیاز شما ترجمه می کند.
مدل هوش مصنوعی AudioPaLM گوگل از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها، فارسی است.
این روز‌ها همه از هوش مصنوعی حرف می‌زنند و هر روز از یک شاهکار مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی می‌شود. در تازه‌ترین مورد، صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از اولین مجری هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است.
گزارش عجیب و باور نکردنی گزارشگر شمالی حین بازی فوتسال را ببیند.
شاهکار لئوناردو داوینچی که شاید بتوان عنوان مشهورترین نقاشی جهان را به آن داد،‌ حالا سوژه جدیدی برای نمایش توانایی‌های هوش مصنوعی شده است. منبع: خبرفوری
مرسدس‌بنز CLK GTR را باید یکی از خوفناک‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی دانست. قدرت زیاد و طراحی عجیب از شاخصه‌های این خودرو بودند. حادثه‌ای که برای این خودرو اتفاق افتاد، جذابیتش را دو چندان کرد. پیشرانه ۶.۹ لیتری ۱۲ سیلندر در این خودرو ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. مرسدس CLK GTR یکی از ارزشمندترین خودرو‌های حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید.
تصویری عجیب از ساختن یک پل روبه روی ساختمان که پنج سال به حال خود رها شده است.
گل اول اسپورتینگ برابر آرسنال توسط پدرو گونسالوس در دقیقه ۶۲ زده شد.
مرسدس بنز از اولین خودروی «آینده» چهارصندلی مفهومی سازگار با محیط زیست خود که با الهام از فیلم «آواتار» در بخش توسعه پایدار با عنوان «بلندپروازی ۲۰۳۹» رونمایی کرد.
در نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال که در لاس‌وگاس در حال برگزاری است، BMW اقدام به رونمایی از iVision Dee خود با قابلیت تغییر رنگ با استفاده از هوش مصنوعی کرد!
برای اینکه ردپای مسی از طلا گرفته شود چندین شمش طلا آب شده تا این شاهکار ساخته شود./ همشهری آنلاین
قطری‌ها مدعی هستند ورزشگاه البیت یکی از زیبا و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در دنیا است.
عابدزاده در هفته سوم لیگ دسته اول اسپانیا با وجود شکست آماری عالی از خود به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ