سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از لحظه ورود و تیراندازی تروریست داعشی به حرم شاهچراغ شیراز را مشاهده می‌کنید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را مشاهده می‌کنید.
الهه منصوریان قهرمان ووشوی ایران با انتشار فیلمی از لحظه ورودش به رینگ مسابقات چین، از پوشش متفاوت اش رونمایی کرده است.
عراقی‌ها امروز در اعتراض به هتاکی به قرآن کریم در سوئد با مجوز پلیس این کشور اروپایی، امروز وارد سفارت سوئد در بغداد شدند.
عراقی‌ها امروز در اعتراض به هتاکی به قرآن کریم در سوئد با مجوز پلیس این کشور اروپایی، امروز وارد سفارت سوئد در بغداد شدند.
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه عالی این کشور شد.
قاتل فراری که در خوزستان طی عملیات دستگیری یک پلیس را هم به شهادت رسیده رسانده بود سرانجام توسط ماموران نوپو در مخفیگاهش به درک واصل شد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ورود به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ورود غیرقانونی به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد.
فیلم لحظه ورود تیم ملی به قطر برای جام‌جهانی
تصاویری از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن زائران تا لحظه دستگیری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۱۹ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
پلیس تهران فیلم کاملی از لحظه ورود مهسا امینی به اماکن تا انتقال به بیمارستان را منتشر کرد.
پلیس تهران فیلم کاملی از لحظه ورود به اماکن تا انتقال به بیمارستان مهسا امینی را منتشر کرد.
فیلمی از لحظه ورود فیلم ورود مواکب الخالص به حرم امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنید.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
صحبت از ورود افشین پیروانی به رختکن داوران با استناد به یک ویدئوی مبهم باعث شد بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان پس از سوت پایان خاتمه نیابد.
منابع عراقی و افغانی از ورود هزاران زائر اربعین، از کشورهای افغانستان و پاکستانی به خاک عراق با باز شدن مرز به روی آنها خبر دادند.
انتشار فیلم خشک شدن چند اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) سبب جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی مالک متخلف و تشکیل پرونده قضایی برای این موضوع با ورود دادستانی شد.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ