وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبه نظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این وزارتخانه به همراه وزارت دفاع این کشور، در حال بررسی اطلاعات مرتبط با ادعای سقوط موشک کره شمالی در منطقه ویژه اقتصادی مسکو هستند.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
ایگور استرلکوف، تحلیلگر جنگ، وزیر دفاع سابق جمهوری خلق دونتسک، ادعا کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر، با افراد ناشناس در حلقه پوتین در تلاش برای برکناری دیکتاتور عمل می‌کند.
وزیر دفاع طالبان درخصوص درگیری مرزی اخیر مدعی شد: ایرانی‌ها چهار روز با توپخانه به ما حمله کردند و ما مجبور به عکس‌العمل شدیم.
وزیر دفاع طالبان مشخصا در مورد درگیری اخیر مرزی با ایران در نیمروز گفت: «مشکلی که با ایران پیش آمد، چهار روز برایم گزارش می‌آمد که آن‌ها توپ و هاوان شلیک می‌کنند. من (به ایرانی‌ها) گفتم این کار را نکنید و به نفع‌مان نیست »
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی گفته است که ایالات متحده و اروپا دیگر نمی‌توانند در مورد مسئله ایران نظاره گر صرف باشند.
گالانت مدعی شد: ایران پهپاد‌هایی با برد هزار کیلومتر را به کشور‌های اروپای شرقی مانند بلاروس صادر می‌کند و در گذشته نیز این پهپاد‌ها را به کشور‌های آمریکایی جنوبی مانند ونزوئلا فروخته است.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع ۳ هزار و ۹۸۲ تروریست در کشورش، شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند!
وزیر دفاع انگلیس از اوکراین خواست تا در ماه‌های آتی به تحت فشار گذاشتن نیروهای روسیه ادامه دهد زیرا به ادعای وی، کی‌یف برای جنگ در یخبندان مهیا است!
وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی خود ادعا کرد: تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم!
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در واکنش به اظهارات وزیر دفاع روسیه درباره احتمال استفاده کی‌یف از «بمب کثیف» برای حمله به روسیه گفت که «این ادعا درست نیست و صحت ندارد».
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
به ادعای اسپر، تهدید‌های ناشی از ایران علیه او تا حدی تلافی‌جویانه است و با انگیزه انتقام ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس سپاه پاسداران وجود دارد.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ