مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی‌با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:برگزاری نمایشگاه الکامپ به مدت یک روز یعنی تا ۸ تیرماه تمدید شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار «تحقق زندگی هوشمند» در این نمایشگاه حضور دارد.
نمایشگاه صنایع‌دستی در محل ساختمان سازمان برنامه و بودجه افتتاح شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به اینکه نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا(آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد برگزار می شود،گفت: در این رویداد بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
مهدی حاجی وند گفت: باید مردم را به سمت سرمایه گذاری غیر مستقیم ترویج کرد و در حوزه سواد مالی نیز اقداماتی را انجام خواهیم داد.
معاون فناوری و اطلاعات فراجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس در روزهای اول و دوم خرداد، خبر داد.
سخنگوی فراجا از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در امنیت کامل خبر داد.
مهدی‌پور از اهتمام ویژه مجموعه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برای احیای رویداد‌های متوقف شده حوزه رسانه خبر داد و با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال نیز انجام شده است.
وزیر کشور ضمن بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران؛ برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بهترین فرصت برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان اصیل و گمنام عرصه صنایع دستی دانست.
نمایشگاه آبادیران با هدف اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می شود.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با بیان اینکه اجرایی شدن توافقات به همت و عزم جدی فعالان اقتصادی مربوط می‌شود، گفت: از اواخر بهار امسال افتتاح چهار دفتر نمایندگی ایران در چین برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در بازار‌های هدف در کشور چین برگزاری نمایشگاه برای معرفی و عرضه محصولات را در دستور کار قرار دهیم
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: در نظرداریم نمایشگاه های ملی عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات را در ۱۰۰ نقطه کشور برگزار کنیم.
رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره امسال با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی از ۱۷ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود.
رییس سازمان شیلات ایران اعلام کرد: عرضه مستقیم ماهی شب عید از ۱۸ تا ۲۸ اسفند در قالب نمایشگاه در تهران و تمام استان‌های کشور با مشارکت تشکل‌های تولیدکننده برگزار می‌شود.
رئیس سازمان شیلات ایران، از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به منظور تامین نیاز مردم در شب عید از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه در تهران خبر داد.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره ۱۴۰۱ از ۲۱ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.
معاون گردشگری کشور گفت: نمایشگاه گردشگری امسال در شرایطی با آرامش شروع خواهد شد که بعد از مدتها کشور در التهاب بود و بیماری کرونا نیز شیوع پیدا کرده بود.
ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به‌روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی از جمله سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا» و... را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
وزیر بهداشت گفت: یک نمایشگاه فناوری بازار در روزهای اخیر را داشتیم و در آنجا ۱۳۹۱ محصول دانش بنیان سلامت را در دانشگاه‌های علوم پزشکی به عرصه گذاشتیم.
اتاق تعاون ایران به مناسبت شب یلدا از تاریخ ۲۸ آذرماه لغایت ۲ دی ماه اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی می کند.
نمایشگاه تخصصی توسعه دانش فنی بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمیایی امروز برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ