معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به اینکه نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا(آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد برگزار می شود،گفت: در این رویداد بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار قرار بود روز چهارشنبه انجام شود که بدلیل تعطیلی بازار سرمایه این عرضه لغو گردید و به روز دوشنبه ۱۶ مردادماه موکول گردید. این عرضه اولیه را بخریم؟
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و پایش ورودی آب و وضعیت تالاب‌ها در دستور کار قرار دارد زیرا تغییر اقلیم، عامل اصلی ۷۵ درصد از بلایای طبیعی در عرصه جهانی است.
قم- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حوزه‌های علمیه در عرصه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به وِیژه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی برای فراهم کردن بستر تحقیق و پژوهش پیشتاز بوده‌اند.
شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) و کاندیان دینیم (Candiani Dinim) با ترکیب فناوری‌های مختلف، موفق به تولید و عرضه شلوار نانویی شدند.
ایده‌ی وجود یک رقابت فضایی بین چین و ایالات متحده با توجه به اینکه همه جا صحبت از ظهور چین در عرصه فناوری‌های فضایی است، متقاعد کننده به نظر می‌رسد، اما این ادعا تا چه حد حقیقت دارد؟
جهانگیری گفت: از قافله توسعه عقب افتاده ایم. در شرایطی که کشور‌ها در حوزه IT و ICT در حال پیگیری توسعه بودند، ما در این حوزه‌ها درگیر کم و زیاد کردن سرعت اینترنت و فیلترینگ شدیم. اکنون سرعت تحولات این عرصه به حدی شده است که کشور‌ها با عبور از همان حوزه‌هایی که ما هنوز درگیر اصلش هستیم، در حال بهره‌گیری از نسل جدید از فناوری‌ها هستند.
نمایشگاه آبادیران با هدف اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می شود.
واحد خدمات رایانش ابری شرکت آمازون روز پنج شنبه از عرضه مجموعه‌ای از فناوری‌ها با هدف کمک به دیگر شرکت‌ها برای ارائه خدمات هوش مصنوعی خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: روش‌‎های سنتی جوابگوی نیاز امروز برای پایش اراضی کشاورزی نیست و باید از فناوری‌های جدید در این عرصه استفاده شود.
عرضه بنزین و گازوئیل یورو ۵ درحالی در اصفهان آغازشده که به رغم امیدها برای کاهش بار آلایندگی حوزه حمل و نقل، این سوخت پاک با فناوری‌های بیشتر خودروهای درحال تردد همخوانی ندارد.
آکادمی همراه اول اقدام به برگزاری رويداد «فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند» با هدف آگاهی‌بخشی به مدیران ارشد حوزه سلامت درباره تحولات عرصه دیجیتال کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
ایران‌خودرو به نمایندگی از صنعت خودرو به لحاظ تولید و عرضه فناوری‌های خودرو برقی پیشرو است و در صورت دریافت گواهینامه‌های صادراتی (Export Licenses) برای تارا برقی، قابلیت فروش این خودرو در خارج کشور وجود دارد بنابراین رفع موانع عرضه خودرو برقی، حرکتی رو به جلو برای صنعت خودرو بوده که حمایت ملی و فرادستگاهی را می‌طلبد.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تلاش داریم فناوری هایی به دنیا عرضه کنیم که هیچ کشوری به آن دست نیافته است و ایران پرچمدار این محصولات خواهد بود.
دبیر ستاد توسعه فناوریهای سلول بنیادی معاونت علمی گفت: آینده پزشکی به سمت ژن درمانی و ویرایش ژن می رود و قرار است تعداد شرکتهای فعال در این عرصه افزایش یابد.
در ادامه جنگ و رقابت واشنگتن و پکن در عرصه فناوری‌های نوین، دولت آمریکا قرار است فروش و انتقال فناوری‌های جدید به چین را محدودتر کند.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: امروز خوشبختانه فناوری‌ها و توانمندی‌های فضایی و همچنین پهپادهایی که به کمک نیروهای مسلح آمده می‌تواند به پیشرفت کشور در این عرصه کمک کند.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: امروز خوشبختانه فناوری‌ها و توانمندی‌های فضایی و همچنین پهپادهایی که به کمک نیروهای مسلح آمده می‌تواند به پیشرفت کشور در این عرصه کمک کند.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ