نمایشگاه آبادیران با هدف اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
اقدامات دولت سیزدهم برای افزایش صادرات نفت از ایجاد بازارهای سنتی گرفته تاجذب مشتریان جدید، باعث شد با وجود تحریم‌ها، صادرات نفت ایران در ۵ سال گذشته رکورد زند.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
هنرمندان منبت کار گلپایگانی انتظار داشتند، پس از ثبت شهر ملی منبت، بازارچه ای که داخل پارک جنگلی ایجاد شده، رونق بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و گلپایگان از معرفی هنرش در سطح ملی باز ماند.
زیرساخت فروش کنجاله کلزا، سورگوم و ترتیکاله در بازارگاه فراهم شده است.
شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: ایمنی نسبی بازارگل که مدنظر سازمان آتش نشانی بوده است تاحدی انجام گرفته است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری دلالان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
حضور شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت ایران، امکان شناخت بیشتر فعالان دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری بین ایران و روسیه را فراهم می‌کند و مهم‌تر از آن زمینه همکاری‌های مشترک در بازارهای منطقه و کشورهای خاورمیانه را ایجاد می‌کند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایجاد پنجره صادراتی برای ورود واکسن‌های دام و طیور به بازارهای جهانی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.
ایجاد فرصت اشتغال و درآمدزایی برای فروشندگان امسال با آماده‌سازی فضایی در قالب بازارچه فراهم شده است. این بازارچه در خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، تقاطع ذوالفقاری قرار دارد و با سازه سبک فلزی ساخته شده است.
احمد زیدآبادی گفت: بازرگان بالاخره وارث طرز فکر موازنه منفی مصدق بود و به استقلال ایران خیلی اهمیت می‌داد و قصد داشت توازنی بین روابط با دو قدرت آن زمان ایجاد کند؛ بنابراین خواه‌ناخواه یک سلسله تغییرات در رابطه با غرب باید اتفاق می‌افتاد. بازرگان هم این را می‌خواست؛ بنابراین یک مقداری شتاب کرد که این اتفاقات رخ دهد. اما این اتفاقات لزوماً به نفع شوروی تمام نشد.
ضرغامی از دستور رئیس جمهور مبنی بر ایجاد بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها خبر داد.
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
علی فراقی گفت: عدم امنیت سرمایه گذاری خصوصاً از لحاظ روانی بسیاری از سرمایه های پارک شده مردم را از بورس به سمت بازارهای موازی مانند طلا و ارز فراری می دهد.
اهواز - مدیر اداره شیلات شهرستان کارون، تنوع گونه‌ای را راهکاری برای توسعه صادرات موفق آبزیان خوزستان پیشنهاد کرد و گفت: بازارهای هدف ظرفیت واردات محدودی دارند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت بازارچه خوداشتغالی ایجاد شده است.
رییس قوه قضاییه گفت: باید مسئولان قضایی ،انتظامی و امنیتی کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را تهدید می‌کنند را با سرعت و قاطعیت شناسایی و نسبت به دستگیری و محاکمه این عناصر اقدام کنند.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آن‌ها را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌شان را نبندند، آن را به آتش می‌کشند یا کسانی که که کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش را تهدید می‌کنند که اگر بار‌ها را به مقصد برسانند به ماشین‌های‌شان آسیب وارد می‌آورند؛ این‌ها موارد و مصادیق ایذاء و آزار رساندن به مردم است؛ لذا مسئولان قضایی و انتظامی و امنیتی به این قبیل موارد ساده ننگرند و با سرعت و قاطعیت به شناسایی و دستگیری و محاکمه این عناصر ایذاء مردم بپردازند.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: هرگونه تصدی‌گری دولت در اقتصاد منجر به بروز اخلال در بازارها و نیز ایجاد رانت می شود.
شهردار تهران در حالی وعده ساخت و ایجاد ۱۰۰ میدان و بازارچه میوه و تره بار را تا پایان سال داده است که در پنجمین «شنبه‌های امید و افتخار» صرفاً ۳ افتتاح صورت گرفت.
وزیر دارایی کره جنوبی روز دوشنبه گفت مقامات این کشور دنبال اقدامات پیشگیرانه برای ایجاد ثبات در بازارهای مالی داخلی این کشور هستند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دامنه نوسان برای بازارهای کارا و بازارهای بزرگ بسیار مضر است و در فعالیت بازار سرمایه اختلال ایجاد می کند.
وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد بازارهای میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار مطالبه شورای شهر تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ