رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:برگزاری نمایشگاه الکامپ به مدت یک روز یعنی تا ۸ تیرماه تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی‌با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
در چهارمین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تبلیغات در جهان دیجیتال»، «بررسی بازار بلاک‌چین و NFT»، «هوش مصنوعی» و «توسعه محصول» از سری کارگاه‌های رایگان ایرانسل و سخنرانی‌ «فین‌تک» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت ایرانسل، برگزار شد.
در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری»، «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال»، «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و سخنرانی‌های «انقلاب در پلتفرم: وقتی داده تصمیم می‌گیرد» و «بلاکچین و دنیای غیرمتمرکزها» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن‌ ۸و۹ برگزار شد.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار «تحقق زندگی هوشمند» در این نمایشگاه حضور دارد.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
نمایشگاه صنایع‌دستی در محل ساختمان سازمان برنامه و بودجه افتتاح شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
مهدی حاجی وند گفت: باید مردم را به سمت سرمایه گذاری غیر مستقیم ترویج کرد و در حوزه سواد مالی نیز اقداماتی را انجام خواهیم داد.
معاون فناوری و اطلاعات فراجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس در روزهای اول و دوم خرداد، خبر داد.
سخنگوی فراجا از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در امنیت کامل خبر داد.
مهدی‌پور از اهتمام ویژه مجموعه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برای احیای رویداد‌های متوقف شده حوزه رسانه خبر داد و با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال نیز انجام شده است.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان خبر داد.
معاون گردشگری کشور گفت: نمایشگاه گردشگری امسال در شرایطی با آرامش شروع خواهد شد که بعد از مدتها کشور در التهاب بود و بیماری کرونا نیز شیوع پیدا کرده بود.
ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به‌روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی از جمله سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا» و... را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.
ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به‌روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی از جمله سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
همزمان با هفته هوای پاک، نمایشگاه ارایه موتورسیکلت ها و اتوبوس های برقی در سازمان حفاظت محیط زیست برپا شد.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی، آموزشی و دانشی کارکنان شهرداری تهران، جهت شناسایی توانمندها و استعدادهای کارکنان شهرداری خبر داد.
با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت اباعبدلله الحسین (ع) نمایشگاه عکس های محرم ایران زمین برگزار شد.
ممنوعیت واردات برنج لغو شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ