اتاق تعاون ایران به مناسبت شب یلدا از تاریخ ۲۸ آذرماه لغایت ۲ دی ماه اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای ۲۴ شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه را عرضه کردند.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به اینکه نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا(آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد برگزار می شود،گفت: در این رویداد بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
نمایشگاه آبادیران با هدف اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می شود.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو نسبت به ۲۸ اسفند ۵ تا ۷ درصد افزایش یافته است، گفت: خودروی صفر در بازار به شدت کم است و اگر عرضه زیاد نشود قیمت‌ها بالاتر می رود.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: در نظرداریم نمایشگاه های ملی عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات را در ۱۰۰ نقطه کشور برگزار کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی از عرضه مستقیم کالاهای اساسی تنظیم بازاری و میوه شب عید در نمایشگاه محصولات کشاورزی در سراسر کشور خبر داد.
نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات شیلاتی به منظور تامین نیاز شب عید مردم از امروز پنجشنبه - ۱۸ اسفندماه - در پنج نقطه از تهران آغاز به کار کرد و به مدت ۱۰ روز برپاست.
رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره امسال با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی از ۱۷ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود.
یک شرکت آلمانی در نمایشگاه قایق اتریش، قایق برقی پرسرعتی به نام ای ۸۰۱ را عرضه کرد که دارای یک موتور الکتریکی داخلی ۳۰۰ کیلووات ساعتی است.
تربت‌حیدریه - مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: در مدت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مقرر شده است ۹۵ تن گوشت منجمد سفید و قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:جمعا 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه می‌کنند.
رییس سازمان شیلات ایران اعلام کرد: عرضه مستقیم ماهی شب عید از ۱۸ تا ۲۸ اسفند در قالب نمایشگاه در تهران و تمام استان‌های کشور با مشارکت تشکل‌های تولیدکننده برگزار می‌شود.
رئیس سازمان شیلات ایران، از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به منظور تامین نیاز مردم در شب عید از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه در تهران خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره ۱۴۰۱ از ۲۱ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
معاون گردشگری گفت: در تلاشیم بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران به شیوه مدرن و به‌روز بر پایه فناوری اطلاعات و کاربری‌های متنوع عرضه شود.
مشهد ـ مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید روستایی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد با هدف تامین کالاهای مورد نیاز مردم و حمایت از کشاورزان راه‌اندازی شد.
قائم مقام مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه دیگر با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.
نمایشگاه تخصصی توسعه دانش فنی بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمیایی امروز برگزار شد.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
هرساله قبل از ایام اربعین، کسانی که قصد سفر کربلا دارند منتظر نمایشگاه عرضه محصولات سفر هستند تا بتوانند مواردی که نیاز دارند را تهیه کنند.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ