نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مشارکت فعال بخش دولتی و خصوصی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را می‌توان از الگوهای موفق و از مصادیق امیدآفرینی اقتصاد صنعت پتروشیمی خواند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
نمایشگاه بین‌المللی MEDEXPO ۲۰۲۳ بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه سلامت شرق آفریقا است که هر ساله در نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار می‌شود.
اولین تور فناورانه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل خانه نوآوری و فناوری ایران – iHiT برگزار شد.
وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه دفاعی بلاروس که با شرکت بیش از ۳۰ کشور جهان برگزار شد، شرکت کرد.
تعدادی از دیپلمات‌های افغانستان در ایران در چهارمین روز برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی‌(ره) حاضر شدند و از نمایشگاه بازدید کردند.
شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ مستقل بیمه‌ای در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که در محل نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد حضور چشمگیری داشت.
نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از ۲۸ فروردین در مسکو برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
چهارمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد از ۴ الی ۷ اسفند در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز که از 13 الی 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.
سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: اقتصادی‌ترین راهبردها برای مهار چالش‌های محیط زیستی استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها است.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس 2022) با حضور فعال و موثر بانک رفاه کارگران در حال برگزاری است.
دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» به صورت حضوری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی اول مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: علت اصلی ترافیک بالای شهر تهران در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه ساختمان، مصالح ساختمانی و مشاغل مربوط به آن بود. متاسفانه این مسئله درحال تکرار شدن است و ما نیز به طور مکرر درباره اینکه نباید نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شوند، صحبت کردیم.
​وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از حمایت، همراهی و همکاری ارزشمند بانک صادرات ایران در برگزاری شایسته سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
برگزاری رویداد‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی داستان تکراری و پر از مشکلاتی را برای تهران رقم می‌زند و در روز‌های پرترافیک این پایتخت‌نشینان هستند که باید تاوان برگزاری نمایشگاه را در گوشه دیگری از شهر بدهند.
کسانی که در چند روز گذشته در محور‌های شمالی تهران تردد داشتند درگیر اتفاقی ناخوشایند بودند. در همه شریان‌های ارتباطی شمال شهر ترافیک سنگینی وجود داشت که علت بروز این مشکل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ